ارزش اینفوگرافیک ها تحت تأثیر جدی اواخر قرار گرفته است. آیا آنها دارایی های همیشه سبز قابل اعتماد و ابزارهای پیوند ساختمان هستند یا از سئوهایی که سایتهای ارسال کیفیت اینفوگرافیکی با کیفیت پایین را هدف قرار داده اند مورد سوء استفاده قرار گرفته اند؟

برای کسی که درجات مختلفی از موفقیت را با اینفوگرافیک تجربه کرده است ، من هر دو چشم انداز را می فهمم. در کل ، احساس می کنم که آنها عنصر اصلی یک استراتژی بازاریابی موفق محتوای هستند ، اما تنها در صورت برنامه ریزی و اجرای مناسب.

برنامه ریزی

در این مقاله ، من یک مطالعه موردی مقایسه ای از دو اینفوگرافیک را که بر روی آنها کار کردم ارائه خواهم داد که یکی از آنها بالاتر از انتظارات و دیگری که کوتاه نیامده است. بین آنها ، من بینشی برای به دست آوردن حداکثر استفاده از این قالب ارائه می دهم.

مطالعه موردی یک: تاریخچه کازینو های آنلاین

امسال ، شرکت من RightCasino.com را راه اندازی کرد: یک وب سایت مقایسه کازینو و بستر اطلاعات ، همچنین متعهد به ارائه مطالب مرتبط با کیفیت بالا و مربوط به صنعت است.

برای کمک به بازاریابی سایت جدید ، یک اینفوگرافیک با عنوان “تاریخچه کازینو های آنلاین” تهیه کردم ، منتشر کردم و به بازار عرضه کردم ، که تاریخچه ۲۰ ساله صنعت ما را با یک جدول زمانی مصور نشان می دهد. اهداف ما با استفاده از این اینفوگرافیک این بود که آبرویم حق کازینو را به عنوان یک مقام صنعت محصور کنیم و از دامنه های موجود در طاقچه ما پیوند برقرار کنیم.

از نظر مفهومی ، اینفوگرافیک ما چیزی به خصوص اصلی نبود: سایر وب سایت ها قبلاً محتوای مشابهی تولید کرده بودند. اما ، من اطمینان داشتم که می توانیم طرح تمیزتری را با زمینه سفید تحویل دهیم ، و تحولات صنعت (از جمله ظهور “قمار اجتماعی” و تغییر در قوانین بین المللی) دریچه ای برای مداخله به موقع فراهم می کند. همانطور که گلن تامپسون در پستی از Citeworks خاطرنشان می کند ، هدف از یک موضوع جالب توجه می تواند موفقیت یک اینفوگرافیک را رقم زده یا آنرا بشکند.

پس از یک روز تحقیق و ایجاد یک مفهوم اساسی ، من یک طراح مستقل از آفریقای جنوبی استخدام کردم و اینفوگرافیک نهایی را طی دو هفته دریافت کردم. قیمت £ ۲۵۰ پوند (از جمله تکرار نامحدود) بود. سپس اینفوگرافیک را در RightCasino.com به همراه کد جاسازی شده حاوی نشانه ، حاوی متن لنگر مارک در کپی رایت منتشر کردیم.

استخدام

تا به امروز ، این اینفوگرافیک بیش از ۱۰ پیوند طبیعی به دست آورده است. برخی از طریق دسترسی و برخی دیگر از طریق برداشت طبیعی. در اینجا چند نمونه از حوزه های قوی که به اینفوگرافیک ما پیوند داده شده است:

     

  • mobilemarketingwatch.com
  •  

  • sbcnews.co.uk
  •  

  • jimmakos.com
  •  

  • sotsadventures.com
  •  

  • damesofchance.com
  •  

  • igaming.org
  •  

  • gamblitgaming.com
  •  

  • mobilecasinos.co
  •  

  • onlinecasinoreports.com
  •  

  • visual.ly

علاوه بر این ، ما رتبه ی دوم را برای عبارت “تاریخ بازی های قمار آنلاین” رتبه بندی می کنیم که امیدوارم در آینده یک لینک غیرفعال از پیوندهای هرکسی که این موضوع را تحقیق می کند ، در اختیار ما قرار دهد.

مطالعه موردی دو: بریتانیا بد: هزینه رذایل ما

پس از این موفقیت (نسبتاً غیرمنتظره) ، تصمیم گرفتیم پروژه ای بلندپروازانه تر تلاش کنیم. با برداشتن برگ از کتاب کن لیونز ، ما موضوعی را هدف قرار دادیم که خاص تر از نظر طاقچه باشد (هرچند هنوز هم مربوط به نام تجاری) و بحث برانگیز تر. در نهایت ، ما در معرض دیدگاه صنایع معاون انگلیس قرار گرفتیم (قمار ، سیگار کشیدن ، الکل ، مواد غیرمجاز ، جنس و فست فود).

فست فود

ما احساس کردیم که این موضوع پتانسیل جذابیت متقابل صنعت (لمس کردن به سیاست ، اقتصاد ، تجارت و غیره) را دارد ، در حالی که برخی از داده های ما به اندازه کافی تکان دهنده بودند تا امیدوارانه مشغول استفاده گسترده از کاربران شوند. بر اساس اینفوگرافیک قبلی ما ، با خوش بینانه پاسخ ویروسی را با اشتراک طبیعی طبیعی و وانتهای ارگانیک از منابع خبری برتر دریافت کردیم.

اقتصاد

روند توسعه تقریباً مشابه با اولین اینفوگرافیک ما بود ، اگرچه تصویرگر با توجه به طراحی دقیق تر ، ما را به مبلغ ۴۰۰۰ پوند متهم کرد. متأسفانه ، ما از اولین محصولی که تحویل داده ایم راضی نبودیم و در حالی که منتظر تکرارهای به روز هستیم ، دسترسی را به تاخیر انداختیم.

از لحاظ جمع آوری چشم انداز ، من از ابزار روابط عمومی Muckrack برای یافتن روزنامه نگاران نشریات انگلستان با سابقه تفسیر اجتماعی استفاده کردم. من همچنین به منابع اصلی خبری که قبلاً اینفوگرافیک را در بخش رسانه ای خود منتشر کرده بودند ، نزدیک شدم.

بعد از تماس با ۲۰ بار از طریق این فرآیند ، من نیز هستمبه تمام منابعی که در اینفوگرافیک به آنها اشاره کردیم ، از طریق ایمیل ارسال کردیم. این مقدار به ۱۵ سرب اضافی رسید. مانند گذشته ، پیشرفت این پروژه راهبردی را از طریق Buzzstream پیگیری کردم.

برنده های پیوند یافته از:

     

  • Buzzfeed.com
  •  

  • DigitalJournal.com
  •  

  • Mgamingwatch.com

در حالی که احتمالاً می توانستیم دارایی جدید خود را با تهاجمی تر به بازار عرضه کنیم ، عدم تحرک زیاد باعث شد تا ضررهای خود را کاهش دهیم و به پیش برویم.

انتخاب طراح خود

قبل از اتمام درسهایی که از این دو پروژه آموخته ایم ، می خواهم به سرعت تصمیم خود را برای رفتن با یک طراح مستقل بحث کنیم.

هنگام تولید دارایی بصری ، شما اساساً سه گزینه دارید: یک مترجم آزاد را با نرخ مذاکره استخدام کنید ، به یک آژانس نزدیک شوید یا توسعه را کاملاً در خانه نگه دارید. هر سه شایستگی های خود را دارند. اگر ، مانند ما ، به یک فریلنسر تصمیم می گیرید ، از مزایای کاهش هزینه ها ، مهلت های کوتاه تر و ارتباطات به طور کلی بهره مند می شوید (ما تمام مکاتبات خود را از طریق اسکایپ انجام دادیم). اگر در مورد کار گذشته یک فریلنسر تحقیق می کنید ، می توانید مشخص کنید که آیا آنها وظیفه خود را بر عهده دارند یا خیر.

اگر بخواهید در آژانس متخصص در زمینه طراحی اینفوگرافیک تخصص داشته باشید ، می توانید با صورتحساب، ۲۲۰۰ ۰ روبرو شوید. به عنوان مثال ، Neomam Studios یک Infographic برای Sportsbettingonline.net – جام جهانی در مقابل زندگی – ایجاد کرد که پیوندی از Mashable دریافت کرد. انتشار این اینفوگرافیک (که همزمان با آماده سازی برای جام جهانی) بود بیشتر ارزش “اخبار اخبار” را نشان می دهد.

آژانس ها همچنین برای یافتن وبلاگ نویسان که ممکن است مایل به اشتراک گذاری محصولات خود باشند از نرم افزار بازاریابی مانند GroupHigh (با هزینه اشتراک of 50000 پوند در سال) استفاده می کنند.

سرانجام ، می توانید از طراحان داخلی خود برای تولید اینفوگرافیک خود استفاده کنید. این به شما نزدیکترین کنترل ممکن را بر فرایند طراحی می دهد ، اما به این معنی است که برای دسترسی بیشتر باید منابع بیشتری را به کار گیرید.

درس آموخته

با نگاهی به این مطالعات موردی ، می توان درمورد ارزش اینفوگرافیک ها به عنوان SEO و ابزارهای ایجاد لینک چه چیزی را تشخیص داد؟

     

  • اگرچه به نظر می رسد جذابیت گسترده و متقابل صنعت معقول باشد ، این رویکرد همیشه بهترین نتیجه را به همراه نمی آورد. غالباً ، اینفوگرافیک های هدفمند با طاقچه می توانند هزینه های خود را صرفاً با دستیابی به پیوندها از منابع صنعت و جامعه کوچکی از علاقه مندان توجیه کنند. گاهی اوقات ، بهتر است یک گروه متوسط ​​از افراد با سرمایه گذاری عمیق تر از یک جمع گسترده از افراد با علاقه متوسط ​​، هدف قرار بگیرند.
  • سرمایه گذاری

     

  • با اینفوگرافیک دوم ، نتوانستیم به یک فرمول مناسب برای ویروسی پایبند باشیم. همانطور که کریس آنگوس از وارلاک مدیا توضیح می دهد: “هیچ نکته ای وجود ندارد که مثلاً تعداد افراد گربه آمریکایی را تهیه کنید. هیچ کس اهمیتی نمی دهد و مطمئناً کارساز نیست. درعوض ، چه تعداد گربه در ایالات متحده مبتلا به ایدز خونی است؟ “

در مورد ما ، باید پیش بینی کنیم که فاش نشود که انگلیس پول زیادی برای الکل خرج می کند ، شوک نخواهد بود ، اما اگر (به خاطر استدلال) بدانیم که چه مقدار از این پول توسط کاهنان هزینه می شود؟

     

  • این موضوع در روند طراحی منعکس شد. در حالی که اولین اینفوگرافیک دارای یک “جریان” آشکار بود (جدول زمانی) ، دوم بیشتر به پوستری شبیه بود که محتوای آن را به ترتیب خاصی نمایش نمی داد. Angus طراحی خلاصه اینفوگرافیک را خلاصه می کند: “داده ها داستان و مسیری را ایجاد می کنند که بازدید کنندگان از ابتدا تا انتها دنبال می کنند. امیدوارم از این راه لذت ببرند. “

     

  • موضع گیری برای موفقیت هر اینفوگرافیک بسیار مهم است ، و باعث می شود پنجره انتشار مهمترین موفقیت آن باشد.

پروژه History of Casinos Online با تحولات مهم در بخش iGaming همزمان شد ، در حالی که اینفوگرافیک منفی به دلیل موضوع موضعی خاصی انگیزه ای ندارد. سوء مصرف مواد مخدر ، قمار ، مصرف مشروبات الکلی و هرزه نگاری همیشه موارد داغی خواهد بود ، اما بدون داشتن اطلاعات جدید و هیچ چیز مرتبط با این خبر ، اینفوگرافیک ما دچار نقصان شد.

     

  • سرانجام ، در حالی که بسیاری از شرکت ها در حال فریب دادن محتوای کم کیفیت هستند ، برخی دیگر سرمایه گذاری در اینفوگرافیک های بطور فزاینده و پیشرفته و ترکیب ویژگی های انیمیشن انجام می دهند. سادگی نه تنها می تواند مقرون به صرفه تر باشد ، بلکه به شما کمک می کند تا واکنش نشان دهید ، به شما این امکان را می دهد تا قبل از تبدیل شدن به اخبار قدیمی به موضوعات موضوعی پاسخ دهید. با این حال ، این نباید به عنوان تأیید محتوای نیمه پخته گرفته شود – ساده به معنای اساسی نیست.