مدتی نگذشته است که ما مقاله ای را منتشر کردیم ، اما در پشت صحنه ، توسعه دهندگان ما برای حفظ و به روزرسانی برنامه سخت کوشیدند. و اگر آخرین مقاله مدیرعامل ما را خوانده اید ، می دانید که چیزهای جدید و مهیج در حال انجام است و همه افراد در این شرکت با ایده هایی برای بهبود روبرو هستند.

ایده

در همین حال ، ما همچنین در تلاشیم به روزرسانی سایر عملکردها که نیاز به یک رویکرد جدید ، توجه بیشتر و صحیح دارند ، بپردازیم. یکی از آنها نگران نحوه محاسبه کلیک کردن به اشتراک گذاری است.

ممکن است قبلاً متوجه تغییرات جزئی در مقادیر این متریک در پروژه های خود شده باشید ، و مقاله امروز درباره توضیح آنچه اتفاق افتاده است.

داده های جدید: نرخ کلیک حتی بالاتر برای موقعیت اول

رویکرد جدید برای محاسبه امتیاز اشتراک کلیک (Click Share Score) متمرکز شده است تا به شما در درک بهتر از ترافیک جستجو که کلمات کلیدی مرتفع را به وب سایت شما هدایت می کند ، در مقایسه با چگونگی رفتار آنها برای رقابت شما.

تحقیقات CTR ما نشان می دهد که ترجیحات جستجو کنندگان نسبت به مطالعه قبلی که ما استفاده کرده ایم به طور قابل توجهی تحول یافته است. اکنون ، به احتمال زیاد نتیجه ۱ SERP بیش از ۳۳٪ کلیک در مقایسه با ۱۷٪ داشته است. همین مورد در مورد ۲ موقعیت ذکر شده نیز وجود دارد که به جای ۹٪ به طور متوسط ​​۱۵٪ کلیک دریافت می کند.

برآوردهای جدید با اختصاص CTR از ۱۰ موقعیت برتر تا ۲۰ موقعیت برتر در نتایج جستجوی دسک تاپ بین المللی ، به تعداد عباراتی که عبارات کلمه کلیدی شما را شامل می شوند تقسیم می شوند.

درصدهای جدید برای محاسبه امتیاز اشتراک کلیک و بازدیدهای تخمینی در کل کلمات کلیدی یا گروه خاصی از کلمات کلیدی مورد نظر شما مورد استفاده قرار می گیرد.

در حالی که امتیاز Share Share فقط بر اساس موقعیت های رتبه بندی کلمات کلیدی انجام می شود ، بازدیدهای تخمینی همچنین ارزش کلمات کلیدی مرتفع را که توسط میانگین حجم جستجوی ماهانه داده شده است ، در نظر می گیرند.

با داشتن پایه گسترده ای از موقعیت های کلمات کلیدی از ۱۰ تا ۲۰ برتر ، شانس خوبی وجود دارد که از اول فوریه شاهد افزایش خواهید بود. دامنه این اختلافات عمدتاً به شرایطی بستگی دارد که شما در مقام اول دارید.

این آمار در نظرات زیر از فهرست رتبه بندی گزارش شده است:

۱ ٫ بررسی اجمالی – روی اشتراک گذاری کلیک کنید

این نمای به شما مقایسه ای در کنار یکدیگر از Click Share Score و بازدیدهای تخمینی برای وب سایت و رقبا را نشان می دهد.

این نمای پیشرفت در زمان چندین اندازه گیری دید را که سایت ما محاسبه می کند ، از جمله Click Share Score و بازدیدهای تخمینی را نشان می دهد.

جدول /
افزایشی که بعد از بروزرسانی در قسمت Click Share و Estimated برای بازدیدهای Allrecipes.com مشاهده می کنید ، بازتاب تعداد زیادی از اصطلاحات در اولین موقعیت است. با استفاده از حجم جستجوی بالا از بهترین کلید واژه های رتبه بندی شده ، تخمین زده می شود که وب سایت از مقادیر بالای ترافیک ناشی از جستجوی Google برای این مجموعه کلید واژه خاص برخوردار باشد.

با این حال ، مثال رقیب Simplyrecipes.com ، جایی که بازدیدهای تخمینی پایین تر از Click Share است ، یک مورد را نشان می دهد که سایت دارای رتبه های بالایی برای اصطلاحات با حجم جستجوی کم است ، که در واقع مقادیر کم ترافیک را برای کلمه کلیدی تعیین شده از مثال ما ارائه می دهند. .

کاوش سایر موارد استفاده از داده های تحقیق CTR

درک چگونگی تعامل مردم با نتایج جستجوی گوگل بسیار مهم است ، به خصوص از آنجا که طرح SERPs با انواع مختلفی از ویژگی های خاص که گاهی اوقات به طور مستقیم به سوالات کاربران پاسخ می دهند ، شلوغ شده و کلیک بر روی پیوندهای ارگانیک را غیر ضروری می کند. عملی بودن این ویژگیها نادیده گرفتن دشوار است ، و از دیدگاه SEO ، آنها را مجدداً ارزیابی مجدد استراتژی ها می کند.

منحنی های CTR در مطالعه ما ، که بیش از ۲ سال از داده ها را در بر می گیرد ، می تواند در مورد چگونگی تکامل رفتار جستجوگر در این مدت ، به شما کمک کند. می توانید داده ها را به روش های مختلفی ، از جمله با سوله هایی که شما را نگران کرده است ، برش دهید و بفهمید که چگونه تغییرات می توانند بر کلیک از طریق نرخ ها ، و به طور غیر مستقیم ، در رتبه بندی ها تأثیر بگذارند.

اما مهمتر از همه ، شما می توانید بینش هایی درباره چگونگی دستیابی به استراتژی SEO خود در نظر بگیرید تا کلیک شما از طریق نرخ ها بی تأثیر بماند.

برای شروع کار ، در اینجا چند مثال در مورد نحوه تفسیر این داده ها آورده شده است:

     

  • داده های تحقیق Clickthrough اهمیت موقعیت ۱ ، ۲ یا ۳ را در گوگل نشان می دهد
  •  

  • ۴مراحل موثرتر کردن لیست های ارگانیک شما
  •  

  • تعقیب رتبه بندی موتور جستجوگر شماره ۱ ، وقت و هزینه شما را توجیه می کند؟

اکنون به شما بازگشت

امیدواریم این تنظیم به زودی به تصمیمات و نتایج بهتری برای استراتژی و اهداف سئو شما تبدیل شود. همانطور که قبلاً گفته شد ، پیشرفت های دیگر نیز دنبال خواهند شد و تا آن زمان ، وظیفه شماست که از این داده های جدید هوشمندانه استفاده کنید.

نظر شما در مورد تغییرات قابل توجه در کلیک که اخیراً دیده ایم چیست؟ چگونه تاکتیک های خود را تطبیق داده اید ، و چگونه می توانید از گزینه AWR برای تصمیم گیری استفاده کنید؟ ما دوست داریم درباره نحوه مشاهده این متریک و نقش خاص آن در استراتژی شما اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

مقام اول ۱۲۱
مواضع ۲-۳ ۲۹
مواضع ۴-۵ ۵
مواضع ۶-۱۰ ۳
مواضع ۱۱-۲۰ ۱
رتبه بندی نشده است ۹
آوریل 2020
د س چ پ ج ش ی
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930