گیمرها اشتباه می کنند که نسبت به NFT های درون بازی مشکوک باشند

گیمرها: جاناتان شیمول، مدیر عامل Aleph.im.

گیمرها: چرا برخی مخالف NFT هستند؟

واکنش به این خبر سریع و در برخی موارد کاملا منفی بود. بسیاری از گیمرها نگران هستند که ادغام NFT باعث افزایش سرسام می شود که قیمت آیتم های درون بازی را ایجاد می کند و همچنین یک محیط پرداخت را ایجاد می کند. همچنین احتمال وجود دارد که استفاده از NFT منجر به افزایش تمرکز شود، زیرا شرکت های بزرگ انحصار بازار NFT را خواهند داشت.

 

این نگرانی ها بی مورد. در زمانی که شرکت‌ها سعی کرده‌اند به صورت فزاینده‌های تراکنش‌های خرد و سایر ویژگی‌های پرداخت به بازی‌ها در بازی‌ها اجرا شوند، این کارها را بدون نیاز به بازی‌ها انجام می‌دهند. در نتیجه، خیلی از گیمرها احساس می کنند که از چشم انداز سریع در حال تغییر صنعت بازی های ویدیویی عقب مانده اند.

در برخی موارد، استودیوهای بازی ویدیویی مانند Team17 حتی پس بک علیه یوبی سافت نیز.

مزایای ادغام NFT ها در بازی های ویدیویی

با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که ادغام NFT در بازی های ویدیویی هنوز در مراحل اولیه خود است و پتان زیادی برای تغییرات مثبت وجود دارد. به عنوان مثال، استفاده از NFT می تواند گیمرها را در مالکیت و قابلیت انتقال دارایی های درون بازی خود توانمند کند. این امر به آنها کنترل می‌کند که بر تجربه بازی خود می‌دهد و به طور معمول بالقوه می‌تواند به روابط معنادارتر و پایدارتر با بازی‌هایی که انجام می‌دهند منجر شود.

برای مثال، در نظر گرفتن تجارت اقلام مجازی در بازی‌های ویدیویی یک صنعت 50 میلیارد دلاری. اگر بهتر است از این ارزش را به دست آورد و بین خود گیمرها را بیشتر کنید، می‌توان تاثیری در طرز تفکر در مورد بازی‌های ویدیویی و ارزش آن‌ها داشته باشد. آیتم‌های درون بازی می‌توانند چیزی فراتر از چیزهای دیجیتالی باشند. آنها می توانند به دارایی های واقعی با ارزش واقعی تبدیل شوند.

گیمرها: NFT ها می توانند راه حل هایی را ارائه دهند

همچنین شایان ذکر می‌کند که NFTها می‌توانند به رفع برخی از مبرم‌ترین مسائل در صنعت بازی‌های ویدیویی، مانند بازارهای ثانویه برای آیتم‌های بازی و نگرانی‌ها در مورد تراکنش‌های خرد، کمک کنند. برای مثال، اگر NFT را توسعه دهند، می‌توانند یک پیوند مستقیم ایجاد کنند. از آیتم های درون بازی و خود بازی. این به گیمرها بیشتر برای بازی و حمایت از توسعه دهندگان می دهد، در حالی که بازار ثانویه شفاف تر و منصفانه تری را برای آیتم های بازی ارائه می کند.

در نهایت، ادغام NFT ها در بازی های ویدیویی این پتانسیل را دارد که عادلانه تر و پایدارتری را برای همه افراد درگیر صنعت ایجاد کند. گیمرها کنترل کننده تجربیات در بازی خواهند بود و می‌توانند به طور مستقیم برای زمان و جستجوی خود جایگزین شوند. توسعه‌دهندگان ابزارها برای ایجاد بازی‌های جذاب‌تر و بارزش‌تر خواهند بود، در حالی که درآمد بیشتری برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها دارند.خود ایجاد می‌کنند. و صنعت به‌عنوان یک کل از زمین بازی مساوی‌تری سود می‌برد، جایی که ارزش آیتم‌های بازی با خود بازی مرتبط است.

یکی دیگر از نوشته های سایت :   اجاره سوئیت در تهران یا آپارتمان مبله در تهران؟

علاوه بر این، استفاده از NFT ها می تواند به صنعت بازی های ویدیویی کمک کند و به توسعه دهنده فرصت های کوچکتر برای ورود به بازار کمک کند. این باعث ایجاد رقابت بیشتر می شود و می تواند باعث کاهش قیمت برای گیمرها شود.

آینده بلند مدت NFT ها در بازی های ویدیویی

در Ready Player One، ارنست کلاین داستان دنیایی را روایت می‌کند که تنها راه فرار از یک واقعیت تلخ، دنیای مجازی OASIS است. در این دنیا، مردم می توانند هر کس را که می خواهند، و هر کاری که می توانند انجام دهند، می توانند. OASIS مکانی است که در آن افراد صاحب دیجیتالی خود هستند و دنیای مجازی بر اساس عناصر بین کاربران شکل می گیرند.

این ممکن است علمی تخیلی به نظر برسد، اما خیلی دور از واقعیت نیست. ادغام NFT ها در بازی های ویدیویی پتانسیل ایجاد مشابهی را دارد، جایی که گیمرها مالکیت واقعی بر دارایی های درون بازی خود دارند و می توانند محیط بازی را مطابق میل خود شکل دهند.

پروژه‌های دیگر نیز در آزمایش روش‌های مختلف برای استفاده از NFT در بازی‌های ویدیویی هستند. به عنوان مثال، Sandbox یک پلتفرم تولید شده توسط کاربر است که به سازندگان اجازه می‌دهد از خلاقیت‌های وکسل سه بعدی خود با توکن کردن آنها به عنوان کسب درآمد NFT.

NFTهای پویا ارزش بیشتری می‌افزایند

NFTهای پویا یک توسعه نسبتا جدید و مبتکرانه هستند که کاربرد NFTها را در بازیها افزایش می دهند. NFT های پویا با ویژگی ها (به عنوان مثال، فرای های NF) برای تغییر و تحول بر فعالیت های درون بازی بازیکنان، سطوحی از سفارشی سازی و توسعه را ارائه می دهند که NFT های سنتی به طور طبیعی نمی توانند با آن رقابت کنند. . الف.

 

NFTها و گیمرها: در نتیجه

واضح است که علاقه زیادی به استفاده از NFT برای تقویت انواع بازی های جدید ویدیویی و دنیای مجازی وجود دارد. با بلوغ فناوری و پروژه‌های راه‌اندازی، احتمالاً احتمالاً استفاده از نوآورانه‌های NFT در بازی‌های تشخیص بود.

درباره نویسنده

جاناتان “Moshe” Schemoul بنیانگذار و مدیر عامل است Aleph.im، یک شبکه ذخیره سازی و محاسبات غیرمتمرکز بین بلوک چینی. او قبلاً یک توسعه‌دهنده اجتماعی برای NULS Blockchain است، و همچنین یک توسعه‌دهنده مستقل و مهندس معماری نرم‌افزار، طراحی نرم‌افزار برای بانک‌ها و سخت‌افزارها برای استارت‌آپ‌ها بود. کنند.

https://hoseinifinance.com/blog/

Author: مازیار