لیست مشخصات جدول سایز لوله کاروگیت +{قیمت 1401 }

 

همچنین برای انتقال ثقلی آب رودخانه ها و یا پلها و زیر جاده ها بکار جدول سایز لوله کاروگیت میرود. به همنی دلیل قابلیت استفاده در شبکه انتقال فاضلاب های اصلی شهری و صنعتی بزرگ، ساخت منهول آدم رو (منهول پلی اتیلن)، چربیگیر پلی اتیلن، سپتیک تانک پلی اتیلن، ایستگاه پمپاژ، غلاف برای دور لولههای گاز ، قالب جهت تزریق بتن دور لولهها و کابل های مهم و حساس ، زیر جاده ها برای عبور آب و رودخانه ها ، انتقال آب بصورت ثقلی و … همچنین در ساخت منهول پلی اتیلن، سپتیک تانک پلی اتیلن و چربیگیر پلی اتیلن نیز به کار میروند. این تفاوتهای کلیدی برای درک نصب درست و اصولی لوله کاروگیت پلی اتیلن نسبت به سایر انواع لوله انعطافپذیر میباشد. صورت گرفته و تولید میگردد لذا جهت طراحی هر چه دقیق تر از مشتریان عزیز خواهشمندیم اطلاعات درست ارائه نمایند. 1. کیفیت مواد اولیه : بسته به نوع پلیمر مورد استفاده و میزان خلوص آن و اینکه لوله مذکور از مواد درجه یک یا دو یا سه درست شده باشد قیمت متفاوت خواهد بود . مواد اولیه مصرفی این شرکت اصولاَ از بهترین و مرغوب ترین مواد پتروشیمی شازند تهیه می گردد.

 

عوامل مختلفی در قیمت این لوله ­ها تأثیرگذار هستند که از جمله آن ها می ­توان به طول مورد نیاز، ضخامت، نصب در زیر زمین یا سطحی، مرغوبیت مواد اولیه یا سازنده، نوسانات ارزی و غیره اشاره داشت. توجه به کیفیت بالا از اهداف اصلی شرکت پلیمر گلپایگان در تولید لوله و اتصالات PVC است. لوله کاروگیت لوله ای است که از جداره های خارجی فنری شکل تولید می شود سطح خاجی این نوع لوله مشکی و سطح داخلی از جنس فولاد و یا پلی اتیلن سنگین با رنگ زرد می باشد، این لوله نوع های مختلفی دارد می تواند از فولاد و یا پلاستیک از نوع پلی اتیلن چگالی بالا (H.D.P.E) و یا PVC باشد و به دلیل اینکه لوله کاروگیت نسبت به لوله کاروگیت PVC کاربرد های بسیار دارد به همین خاطر لوله کاروگیت پلی اتیلن در انواع پروژه های شهری و جاده ای استفاده می شود ، لوله های کاروگیت از دو نوع پوشش روکش دار و آستر دار تشکیل می شود که لوله بدون پوشش نسبت به لوله های پوشش دار دیگر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. لوله دو جداره کاروگیت از پلی اتیلن با چگالی بالا ساخته شده اند که طول عمر بسیار بالایی دارد.

 

قیمت لوله کاروگیت 1600 بسته به عوامل متعددی، میتواند از 500.000 تا 1.5 میلیون تومان تغییر نماید. این مدل با قطر داخلی 1600 میلیمتر و قطر بیرونی 1790 میلیمتر ساخته میشود. عمده لولههای این سایز در مقاومت های 8 و 16 و 31.5 کیلونیوتن تولید میشود. در لولههای با مقاومت مکانیمی 4 کیلو نیوتن، این مقدار میتواند 20 سانتیمتر باشد. با استاندارد های pe80 pe100 تولید میشوند. لوله کاروگیت سایز 3200 میلیمتر و 3500 میلیمتر نیز برای اولین بار در ایران تولید شده است. لوله های پلی اتیلن گرید PE63 نسبت به سایر گرید ها دانسیته پایین تری دارند. به دلیل اینکه پلی اتیلن استفاده شده در ساخت لوله ­اسپیرال کاروگیت قابل اشتعال بوده و نباید مدت زمان زیادی در دمای بالا ذخیره شوند و از این حیث جانب احتیاط را حتما رعایت کنید. لوله کاروگیت 2500 میلیمتر یا لوله اسپیرال کاروگیت فاضلابی قطر داخلی 2500 و قطر خارجی 2780 میلیمتر که در مقاومت های 8 و 16 و 31.5 کیلو نیوتن با طول 3و 6 و 12 متر تولید میگردد که در تولید مخزن سیالات ، مخزن اسید ، مخزن آب آشامیدنی ، مخزن آب آتشنشانی و سپتیک تانک پلی اتیلن بصورت یکپارچه تا طول 16 متر و چربیگیر پلی اتیلن و پکیج تصفیه فاضلاب و ایستگاه پمپاژ و انواع مخزن های ایستاده و افقی با قابلیت دفن تا عمق های بالای 10 متر و زیر فشار بار ترافیکی استفاده میشود .

این سایز لوله فاضلابی بیشتر در پروژه های صنعتی بسیار سنگین مانند انقال پساب های صنعتی میادین نفت و گاز ، آب برگشتی دستگاه های پالایشگاه ها و انتقال فاضلاب های بسیار سنگین شهرها و و غلاف دور لولههای گاز و انتقال انبوه سیم های برق و کابل نوری و تولید منهول های ادم رو و مخزن های آب ، سپتیک تانک پلی اتیلن و چربی گیر پلی اتیلن ، مخزن اسید و مخزن های نگهداری انواع سیالات بدون هیچگونه نگرانی از پوسیدگی و خوردگی جداره مخزن بکار میرود. کاربرد لولههای پلی اتیلن به دلیل مشخصات فنی بسیار خوبی که دارند بسیار زیاد میباشد و همه روزه شاهد ایجاد کاربردی جدید برای انواع لوله پلی اتیلن میباشیم , که این کاربردها غالبا خلاقانه و منحصر بفرد میباشد و در اکثر کاربردهای لوله پلی اتیلن , این لوله جایگزینی برای سایر انواع لولهها شده است . لوله های اسپیرال کاروگیت که دارای وجه تشابه زیادی با لوله های کاروگیت هستند در چند مورد با لوله های کاروگیت تفاوتهایی دارند که بیشتر در نوع تولید و اتصال آنهاست که در زیر به صورت کامل شرح خواهیم داد. لوله سایز 800 با رینگ استیفنس و مقاومت 4 کیلونیوتن بر متر مربع، صرفا جهت تولید غلاف و یا مخازن زیر زمینی با عمق دفن کمتر از 1 متر خاک مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی دیگر از نوشته های سایت :   Best time to travel to Shiraz

 

همچنین میتواند تا 13 متر برای لوله با مقاومت مکانیکی 128 کیلونیوتن ادامه داشته باشد. همچنین به لحاظ کاربرد، مناسب برای شبکه های اصلی فاضلاب های شهری و پالایشگاه ها و پتروشیمی ها است. این هدف در راستای انتقال اتیلن از خط لوله غرب با اجرای طرح های توسعه مجتمع پتروشیمی تبریز جمله واحدهای جدید بنزن. این لوله ها از پلی اتیلن ساخته میشوند و به همین علت برای مصارف فاضلابی طولانی مدت هم بسیار مناسب هستند. با انتخاب مناسب جنس و درصد تراکم خاک اطراف لوله میتوان از ایمن بودن و عمر طولانی خط لوله اطمینان لازم را حاصل نمود. از دیگر مزیت های لوله کارگیت توانایی تحمل فشار های سطحی و بار زنده و مرده است که این تحمل فشار از ساختار حلقه حلقوی آن نشآت می گیرد. همچنین باید گفت که لوله کاروگیت 1000 دارای مقاومت حلقوی 4 کیلونیوتن تا 128 کیلونیوتن میباشد. توجه داشته باشید که جهت ارتباط این نوع لوله باید از جوش اکستروژن استفاده نمود. توجه داشته باشید که قیمت عنوان شده به ازای هر متر است.

 

قیمت لوله پلی اتیلن با توجه به کیفیت آن بسیار ارزان و مناسب می باشد. ساختار کلی این لوله پلی اتیلن از دو جداره بیرونی و داخلی است. لوله اسپیرال کاروگیت فاضلابی با قطر 3000 میلیمتر یا 3 متر که تنها کارخانه تولید کننده در ایران این شرکت میباشد در مقاومت های 8 و 16 و 31.5 کیلونیوتن و هر طولی طبق درخواست مشتری تولید میگردد. با پیشرفت تکنولوژی و نمایان شدن مشکلات منهولهای بتنی و آجری، منهول کاروگیت بسیار طرفدار پیدا کردند. این در حالیست که درلوله های بتنی فشار خارجی به صورت کلی روی خودلوله بوده و خاک جانبی هیچ نقشی درتحمل فشار ندارد. زهکشی به روش های تسریع بخش خروج آب از زمین های کشاورزی گفته می شود.زهکشی از روش های مرسوم و قدیمی هیدرولوژی آب بوده و همچنان هم هست.زهکشی آب های سطحی و زیرزمینی می تواند روند ناپایداری خاک را تا حد زیادی کاهش دهد و خاک را از نظر کیفی کاملا سالم نگاه دارد. علاوه بر آن استفاده از این لوله ها برای اموری مانند زهکشی جاده ها، زمین های کشاورزی و ورزشی و … شهرداری اصفهان بعنوان اولین مشتری سایز 3200 میمیلمتر، از این لولهها در تولید مخازن دوجداره نگهداری آب کشاورزی در پارک ها استفاده نموده است.

 

پس از پر شدن چاه و تخلیه مواد داخل آن بوسیله تانکر های مخصوص حمل فاضلاب به خارج از شهر حمل میشدند و در بیابان ها و یا مکان های خاصی که توسط شهرداری پیش بینی شده بود تخلیه میشدند. لوله کاروگیت مخابراتی (داده) نیز از مواد HDPE تشکیل شده و به عنوان لولههای محافظ کابل کاروگیت دو جداره ساخته میشود. این لولهها در واقع بهترین جایگزین برای لولههای بتنی به شمار میروند؛ چرا که در برابر مواد خورنده و اسیدی موجود در فاضلاب، مقاومت ویژه ای دارند. ناگفته نماند که این مدل برای منهولها و دیوارههای چاه با مقاومت 31.5 کیلو نیوتن نیز کاربرد دارد. به همین دلیل باید از لوله هایی با طول عمر بالا، برای انتقال فاضلاب شهری استفاده کرد. لوله کاروگیت بر طبق استانداردهای DIN16961 و EN13476 و ISR9116 تولید و عرضه و روانه بازار می گردد . محصولات مختلفی از لوله های دوجداره تولید می شوند که هر یک قابلیت های مخصوص به خود را دارند.

Author: مازیار