خرید ویلا در زیباکنار

اگر شما نیز به دنبال آرامش و محیطی زیبا و دنج هستید ، پیشنهاد ما به شما خرید زمین و یا خرید ویلا در زیباکنار است. هنگامیکه پای خرید ویلا در زیباکنار به میان می آید ، مسلما فضایی دلنواز،دنج، و با چشم اندازی زیبا، و همچنین نزدیکی به جنگل و ساحل در ذهن نقش می بندد .

پس اگر می خواهید صاحب یک ویلای کلاسیک و مدرن باشید و یا با توجه به نقشه و سبک و سیاق خودتان یک ویلای منحصر به فرد بسازید، و تمامی این ویژگی ها در شمال و نزدیک به دریا باشد ، منطقه زیباکنار برای شما ایده آل ترین شهر برای خرید زمین ، ویلا و ساخت و ساز در آن است.

 

پیش فروش ویلا در زیباکنار

خرید ویلا زیباکنار ، فرصتی بی نظیر برای خرید ویلا

قبل از هر اقدامی هوشمندانه برای سرمایه گذاری تصمیم گرفته و بودجه و تمام شرایط مالی خودتان را ارزیابی کنید. شرکت آرش  با متخصصینی از سرتاسر کشور، اداره شده و بهترین فضا را جهت ترقی شما عزیزان به وجود آورده اند. این شرکت می تواند با برنامه ریزی همه جانبه، مشتریان خود را به اوج و رشد برساند.

از این رو انبوه سازان آرش شرایط عالی پیش فروش ویلا در زیباکنار را برای رفاه شما مشتریان قرار داده تا با هر میزان بودجه ای بتوانید صاحب سرمایه گذاری موثری شوید.

زیباکنار بهترین منطقه در شمال برای سرمایه گذاری

یکی از مناسب ترین مکان ها در شمال برای سرمایه گذاری، زیباکنار است. با خرید ویلا در زیباکنار علاوه بر مزیت های تفریحی شمال ، دست به یک سرمایه گذاری پر سود نیز زده اید. با توجه به رشد اقتصادی منطقه آزاد انزلی و محبوبیت زیباکنار برای گردشگران، خرید ویلا در زیباکنار یکی از بهترین گزینه های خرید ویلا در شمال است.

یکی دیگر از نوشته های سایت :   فروش انواع آهن آلات

دهکده ساحلی آرش در زیباکنار  و مجتمع ویلایی رویایی آرش (VIP) از خاص ترین ویلاهای زیباکنار هستند. برای خرید ویلا در زیباکنار می توانید به صفحه پروژه های ویلایی آرش نیز مراجعه کنید.

شرکت انبوه سازان آرش ، با بیش از ۱۴ سال سابقه ی موفق در امر ساخت و ساز مدرن و کلاسیک در زیبا کنار، اینک به برندی معتبر و نامی کاملا آشنا در شمال کشور تبدیل شده است.

شرکت آرش، در حال حاضر مالک ۱۳ شهرک و تعدادی انبوهی ویلای انفرادی مدرن و کلاسیک در زیباکنار شمال بوده، که این ویلا ها در طراحی و ساخت، دارای گواهینامه ی بین المللی می باشند. پس مطمئنا بهترین گزینه، از لحاظ ظاهر و زیبایی را، تنها و تنها می توانید در شهرک های آرش زیباکنار پیدا کنید.

مجموعه شهرک های ویلایی آرش زیباکنار:

  • شهرک های ویلایی یک تا شش آرش
  • دهکده ساحلی آرش
  • مجتمع ویلایی و رویایی وی آی پی آرش
  • شهرک نگین آرش
  • شهرک الماس آرش
  • شهرک ساحلی آرش
  • کاخ های آریایی آرش
  • مجموعه رویال آرش

Author: مازیار