کمپرسور دندانپزشکی قابل حمل عالی را انتخاب کنید

 

 

کمپرسور دندانپزشکی قابل حمل عالی را انتخاب کنید

یک عمل دندانپزشکی موفق به مجموعه ای از ابزارها برای انجام کار با کیفیت متکی است. یک کمپرسور دندانی قابل حمل برای تامین انرژی هندپیس ها، ابزار تمیز کردن و موارد دیگر در طول روز حیاتی است. اما از آنجایی که یک کمپرسور هوای دندانی ستون فقرات عملکرد روزانه شما است، انتخاب یک کمپرسور از یک برند معتبر با تعهد به برتری ضروری است. کمپرسور Cattani یک انتخاب عالی است. این شرکت سابقه طولانی در ساخت کمپرسورهای دندانپزشکی درجه یک دارد. کلینیک دندانپزشکی چه وظایفی دارد دستیار باید انجام دهد

کمپرسور هوا چگونه کار می کند؟

کمپرسورهای هوای دندانی قدرت با کارایی بالایی را برای ابزار دقیق شما فراهم می کنند. سیستم انتقال هوا محیط پربارتری را برای اقدامات دقیق دندانپزشکی ایجاد می کند.

انرژی کمپرسور هوا از فشار دادن مقادیر فزاینده هوا، از طریق مکانیزم پیستونی رفت و برگشتی، به مخزن ذخیره به دست می آید. هرچه ظرف بزرگتر باشد، کمپرسور می تواند صندلی های دندانپزشکی بیشتری را تامین کند. اندازه مخزن ذخیره سازی یک، دو و سه تایی وجود دارد که متناسب با هر اندازه دندانپزشکی باشد.

 

مشکلات رایج کمپرسور

یک کمپرسور هوای دندانپزشکی باکیفیت باید تمیز، بی صدا و قدرتمند باشد. یکی از بزرگترین موانع برای نگهداری از کمپرسور دندانی قابل حمل روغن است. روغن معمولاً برای روانکاری مورد نیاز است و ممکن است برای مشتریان کثیف و آزاردهنده باشد. کمپرسورهای Cattani از روغن استفاده نمی کنند، بنابراین نگهداری از آنها آسان تر است و تجربه راحت تری را برای بیماران شما فراهم می کند.

یکی دیگر از نوشته های سایت :   درب لولایی سردخانه

کمپرسور هوای دندانپزشکی کمپرسور دندانی قابل حمل cattani استرالیا
ممکن است با برخی از این مشکلات رایج در کمپرسور هوا با کیفیت پایین مواجه شوید:

ورود هوای ناکافی
سر و صدای بیش از حد
فشار هوا ناکافی
روغن شیری در مخزن نفت
میل لنگ معیوب
یک کمپرسور دندانی قابل حمل که با روغن کار می کند نیاز به نگهداری بیشتری دارد. فیلترهای هوای آن کمپرسورها نیاز به تعویض بیشتر دارند و خشک کار نمی کنند. تجمع رطوبت می تواند مشکل ساز باشد و احتمال تجمع باکتری های غیربهداشتی را افزایش دهد. این مورد در مورد کمپرسورهای دنتی شاین بدون روغن صدق نمی کند.

منبع :

https://globalchat.ir/دستیار-کلینیک-دندانپزشکی-چه-وظایفی-را/

Author: مازیار