چگونه در پرفکت مانی وریفای کنیم

به نظر می‌رسد که انتشار پول کاغذی در قرون جدید از دوره انقلاب کبیر فرانسه آغاز گشت. مجلس ملی فرانسه در ۲ نوامبر سال ۱۷۸۹ میلادی، طبق قانون همه املاک و اراضی متعلق به کلیسا را ملی اعلام کرد و آن‌ها را به دولت آن کشور واگذاشت. دولت به وثیقه اراضی و املاک مزبور، پول کاغذی انتشار داد.

بعد از پول کاغذی که برای تبادلات استفاده می شد، امروزه از ارزهای دیجیتال برای این انتقال کمک گرفته می شود. چندسال گذشته اگر از ایران قصد انتقال پول به کشور دیگری را داشتید، باید از طریق صرافی ها با پرداخت مالیات، پول خود را جابه جا می کردید.

پرفکت مانی این مشکل را برای شما حل کرده است. اما نکته ای که حائز اهمیت است، نحوه وریفای پرفکت مانی است.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی «Perfect money» یکی از ابزارهای انتقال و تبادل مالی جهانی است که به صورت آنلاین کار می‌کند. برای جابه جایی پول در پرفکت مانی تنها کافی است به اینترنت متصل باشید و در آن حساب نیز داشته باشید.

بدین طریق می‌توانید به هرجای دنیا که بخواهید انتقال داشته باشید.

یکی از مشکلاتی که بسیاری از ایرانیان با آن مواجه هستند، محدودیت‌ها در استفاده از کارت های اعتباری بین المللی است. مستر کارت یکی از معروف‌ترین این کارت‌ها است که ایرانیان نمی‌توانند از ان استفاده کنند.

پرفکت مانی این محدودیت‌ها را برداشته است و به همین دلیل ایرانیان زیادی از این پلتفرم استفاده می‌کنند.

افراد فعال در فارکس، برای شارژ کردن حساب فارکس خود، از پرفکت مانی استفاده می‌کنند. همانطور که می‌دانید به دلیل تحریم‌ها و محدودیت برای کاربران ایرانی در فارکس، کاربران ایرانی نمی‌توانند مستقیم حساب فارکس خود را شارژ کنند.

بروکرهای فارکس برای کاربران و مشتریان خود، قابلیت استفاده از پرفکت مانی برای شارژ کردن حساب را ایجاد کردند تا کاربرانی که با محدودیت مواجه هستند، به آسانی بتوانند از پرفکت مانی بهره ببرند.

تاریخچه و آشنایی با پرفکت مانی؟

تاریخچه پرفکت مانی برمی‌گردد به سال 2007؛ سالی که پرفکت مانی در کشور پاناما فعالیت خود را آغاز کرد. پرفکت مانی امروزه در جزایر ویرجین و هنگ کنگ نیز دفاتری دارد.

پرفکت مانی همانطور که در ابتدای این مقالۀ راهبران فردا اشاره شد، شرکت فعال در زمینۀ انتقالات پولی است که کاربران از طریق آن می‌توانند خرید و فروش خود را در جهان به آسانی انجام دهند.

جهت انتقال در پرفکت مانی، هم شما باید در پرفکت مانی حساب داشته باشید و هم کاربری که برای آن می‌خواهید انتقال را انجام دهید.

یکی دیگر از نوشته های سایت :   تمکن مالی اسپانیا

کاربران ایرانی تا به امروز هیچ گونه محدودیتی در استفاده از پرفکت مانی نداشته اند و حتی برای کاربری ساده‌تر، سایت پرفکت مانی فارسی نیز ایجاد شده است.

بیت کوین در پرفکت مانی

برخی فکر می‌کنند که در پرفکت مانی تنها می‌توان دلار آمریکا را انتقال داد. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید باید بدانید که سخت در اشتباهید.

پرفکت مانی از چهار ارز پرطرفدار جهان پشتیبانی می‌کند که عبارت اند از:

  • دلار
  • بیت کوین
  • طلا
  • یورو

مزایای پرفکت مانی

  1. عدم محدودیت برای کاربران ایرانی
  2. امکان خرید از سایت‌ها و فروشگاه‌هایی که از پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند.
  3. قابلیت خرید ارزهای دیجیتال را دارد
  4. قابلیت چنج ارزهای موجود در پرفکت مانی برای کاربران
  5. قابلیت شارژ کردن حساب در سایت‌هایی که از پرفکت مانی پشتیبانی دارند
  6. قابلیت دریافت وام
  7. کاربری ساده و آسان
  8. افرادی که احراز هویت نکرده باشند می‌توانند از پرفکت مانی استفاده کنند.
  9. کارمزد پایین پرفکت مانی نسبت به برخی از رقبا
  10. عدم سقف برای تراکنشات مالی

معایب پرفکت مانی چیست؟

از معایب پرفکت مانی، می‌توان به عدم قابلیت واریزی به کارت های بین المللی مانند ویزا و مستر کارت اشاره کرد. علاوه بر این پرفکت مانی برای کاربرانی که رمز خود را فراموش کرده‌اند، مراحل سختی قرار داده که امکان دارد برخی مواقع برای کاربر هزینه داشته باشد.

در Perfect money همانند فرایند انتقال پول به ولت ارزهای دیجیتال، اگر اشتباهی در وارد کردن آدرس داشته باشید، قابلیت پیگیری و ردیابی برای شما وجود ندارد.

نحوه وریفای پرفکت مانی چگونه است؟

1- وارد سایت پرفکت مانی می‌شوید.

2-پس از ورود گزینه sign up در پرفکت مانی را انتخاب می‌کنید.

3-اظلاعات خواسته شده خود را در سایت وارد می‌کنید.

4-پس از ثبت تمام اطلاعاتی که از شما خواسته شده بود، گزینه Register را انتخاب کنید تا اکانت شما ایجاد شود.

بعد از انجام این فرایندها از طرف سایت برای شما ایمیلی ارسال می‌شود  که مشخصات کاربری شما در آن ثبت شده است.

حتما رمز ورودی که برای داخل شدن به اکانت خود انتخاب می‌کنید را به یاد داشته باشید.

 

 

 

Author: مازیار