همه چیز درباره کد تخفیفی‌ها!

مزایای خرید آنلاین

جالب است بدانید مزایای انجام کارهایی مثل خرید کالا یا درخواست خدمات به‌صورت آنلاین، فراتر از جلوگیری از اتلاف زمان و انرژی بوده و هست. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های خرید آنلاین، امکان استفاده از کد تخفیف است که وبسایت کد تخفیفی‌ها در این حوزه به مخاطبان خود خدمت‌رسانی می‌کند. در واقع شما فقط در خریدهای آنلاین است که می‌توانید از کدهای تخفیف استفاده کنید و مبلغی را به‌عنوان تخفیف از هزینه قابل پرداخت کسر نمایید.

استفاده از کد تخفیف در خرید آنلاین

اگر کمی با کدهای تخفیف فروشگاه‌ها یا مراکز خدماتی آنلاین آشنا باشید و یا قبلا از این روش برای پایین آورده هزینه‌های خود استفاده کرده باشید، می‌دانید که اصولا کدهای تخفیف در مدت زمان مشخصی فعال هستند و درصد بسیاری از آن‌ها پس از مدتی غیرقابل استفاده بوده و به‌اصطلاح منقضی خواهند شد.

همچنین هر کد تخفیف شرایط خاصی برای استفاده دارد که کاربر باید از آن به‌طور کامل مطلع باشد؛ در غیر این صورت قادر به استفاده از کد و بهره‌مندی از تخفیف نخواهد بود. مثلا اگر فردی نداند که حداقل خرید برای استفاده از یک کد تخفیف 500 هزار تومان است، ممکن است آن را روی سبد خرید 450 هزار تومانی خود اعمال کند و با ارور روبه‌رو شده و این طور برداشت کند که کد تخفیف منقضی است. در صورتی که می‌توانسته با بالا بردن مبلغ خرید (به مقدار 50 هزار تومان) و رسیدن به مبلغ 500 هزار تومان، تخفیف خوبی روی سفارش خود هدیه بگیرد. اینجاست که اهمیت وجود یک منبع معتبر و کامل برای دریافت کدهای تخفیف جدید و فعال مشخص می‌شود.

کد تخفیفی‌ها را بیشتر بشناسید!

کد تخفیفی‌ها یک وبسایت فعال و کاربردی در حوزه انتشار کد تخفیف است. در این وبسایت جدیدترین اخبار مربوط به طرح‌های تخفیفی فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی آنلاین و همچنین کدهای تخفیف فروشگاه‌های بزرگ و معروف منتشر می‌شود. هر روز می‌توانید با مراجعه به این وبسایت جدیدترین کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ، خانومی، اسنپ مارکت، دیجی کالا جت، ایرانسل، اکالا، تپسی، فیدیبو، ازکی و… را مشاهده کرده و با توجه به شرایط کد و همچنین نیاز خود از آن‌ها استفاده کنید.

دسته‌بندی‌ها در کد تخفیفی‌ها

در کد تخفیفی‌ها دسته‌بندی‌های متفاوتی از جمله فروشگاه اینترنتی، سوپرمارکت، سفارش غذا، تاکسی، خدمات آنلاین و… موجود است. این دسته‌بندی به کاربر کمک می‌کند با توجه به نیاز خود بتواند به تخفیف‌های مورد نظرش در پلتفرم‌های مختلف دسترسی پیدا کند.

یکی دیگر از نوشته های سایت :   فلاش تانک دستشویی، دوش حمام و راهکارهای صرفه‌جویی مصرف آب در منازل

برای مثال یکی از این دسته‌بندی‌ها سفارش غذاست که اگر به آن وارد شوید، انواع کد تخفیف اسنپ فود، شیلا، دلینو، عطاویچ و… را مشاهده می‌کنید. همچنین مثلا با کلیک بر روی دسته‌بندی خدمات آنلاین از منو سمت راست صفحه اصلی سایت، کاربر وارد صفحه‌ای خواهد شد که تخفیف‌های مراکز خدمات آنلاین با ترتیب جدیدترین نمایش داده شده است.

کد تخفیفی‌ها

نحوه استفاده از کد تخفیف

استفاده از کدهای تخفیف موجود در وبسایت کد تخفیفی‌ها (codetakhfifiha.com) بسیار آسان است. پس از این که کوپن مورد نظر خود را پیدا کردید، روی دکمه “مشاهده” کلیک کنید تا صفحه‌ای شامل توضیحات کامل استفاده از آن برای شما باز شود. در این قسمت تمامی شرایطی که باید رعایت کنید تا بتوانید از تخفیف مذکور بهره‌مند شوید، برای شما تشریح شده است. حتی در موارد خاص نحوه استفاده از آن تخفیف در وبسایت مقصد نیز در متن کوپن وجود دارد. پس از مطالعه کامل، با کلیک بر روی دکمه “کپی” کد را بردارید و از طریق دکمه “خرید کنید” به وبسایت مقصد وارد شوید.

در قسمت پایین کادر توضیحات کوپن، گزینه‌ای به نام “سایر کوپن ها” مشاهده می‌کنید که با انتخاب آن به صفحه مخصوص تخفیف‌های آن فروشگاه هدایت خواهید شد و می‌توانید تخفیف‌ها را باهم مقایسه کرده و بهترین آن‌ها را استفاده کنید.

جهت اطلاع از جدیدترین آپدیت‌ها و موارد منتشر شده در کد تخفیفی‌ها، منابع این وبسایت در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، تلگرام، توییتر و فیس‌بوک با نام کاربری codetakhfifiha را دنبال کنید.

جمع‌بندی

با توجه به رشد خریدهای آنلاین در زندگی‌ و همچنین پایین آمدن قدرت اقتصادی مردم در کشور ایران، خرید با کد تخفیف و دسترسی به حراجی‌ها و طرح‌های تخفیفی اهمیت زیادی پیدا کرده است. در این مقاله شما را با کد تخفیفی‌ها، مرجع رایگان انواع کد تخفیف آشنا کردیم و ضمن معرفی بخشی از دسته‌بندی‌ها و فروشگاه‌های آن، نحوه استفاده از کدهای تخفیف منتشر شده در آن را نیز مطرح نمودیم. استفاده از کدها و طرح‌های تخفیفی موجود در کد تخفیفی‌ها باعث صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه‌ها و خریدهای آنلاین شما خواهد شد.

 

Author: مازیار