قیمت به روز ساندویچ پانل ضد حریق + {سال 1401}

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، پانل دیواری یکی از انواع ساندویچ پانل هایی هست که میتوانید برای مصارف ساختمانی استفاده کنید. برای بررسی دقیقتر و کامل انواع ساندویچ پانل ها و هم چنین برای مشاهده همه پانل های موجود به سایت اینترنتی کارخانه تولید کننده انواع ساندویچ پانل مراجعه کنید. ساندویچ پانل های پیچ پنهان به نوعی طراحی و ساخته میشوند که پیچهای مورد استفاده در آنها قابل مشاهده نباشد. استفاده شود. یکی دیگر از ویژگیهای پنل ساندویچ پیچ پنهان، تحمل فشارها و ضربات ناشی از زلزله است. ضخامت، ابعاد، جنس (منظور جنس لایه عایق و فلزات آن) و سایر ویژگیهای پنل ساندویچها بر اساس خواست و نیاز مشتری تولید میشود. هر کدام از این پانل ساندویچها ویژگیهای مختص به خود را دارند. میتوانید برای خرید هر کدام از پنل ساندویچها، به یکی از واحدهای فروش پنل ساندویچها مراجعه کرده و بر اساس نیاز خود نوعی از پنل ساندویچ را خریداری کنید. بنابراین شما گرمایش و سرمایش را در ساختمان خود کنترل می کنید و می توانید از راندمان انرژی اطمینان حاصل کنید. برای ایجاد عملکرد بهتر و افزایش چسبندگی و کارایی بیشتر سطح کار را از وجود ذرات و ناهمواری ها پاک کنید تا قدرت چسبندگی بیشتر شود. مؤسسات معتبر در ساخت اقسام ساندویچ پانل دیواری و سقفی ورقهای شادولاین، ابرو، دامپا و فلاشینگ به کار میبرند.

پوشش سقف زیپ پانل

فوم های نارسانا در اقسام بازدارنده پلی استایرن، پلی اورتان، نارسانای پشم شیشه و پشم سنگ همانند رویه وسطی ساندویچ پانل به کار برده میشوند. متشکل از دو لایه ورق رنگی و ما بین آن عایق فوم پلی اورتان می باشد که فوم مخصوص (پلی یورتان) به وسیله چند میکرون پرایمر با ورق های (گالوانیزه یا آلوزینک یا آلومینیوم) تحتانی و فوقانی چسبندگی قطعی برقرار می کنند. مسلماً پر مصرف ترین گونه آنها ورق گالوانیزه میباشد. این مزایای گسترده پوشش سقف زیپ پانل سبب شده است تا از پنل ساندویچهای دو رو ورق در صنایع مختلفی استفاده شود. از جمله ویژگیها و مزایای این سازههای پیش ساخته است. یکی دیگر از معایب استفاده از پنل ساندویچهای یک رو ورق عدم فرم دهی مناسب این سازههای پیش ساخته است. در این ورق آلیاژ های آلومینیوم و روی وجود دارد که پس از شست و شو سطح لایه ی آن رنگی همانند فولاد پیدا میکند. نصب این پانل ها نیز همانند پروفیل های V و F شکل بوده و این پروفیل ها در قسمت اتصال پانل های افقی به پانل های عمودی و اتصال طولی دو پانل به یکدیگر کاربرد دارد. در کنار فاکتورهای موردنیاز ساختمان سازی از قبیل امنیت؛ سرعت ساخت و ساز نیز دارای اهمیت بالایی است.

پوشش سقف

ساندویچ پانل عایق صوتی یا آکوستیک سازه ای است که برای ساخت بناهایی مورد استفاده قرار می گیرد که کنترل آلودگی صوتی در آنها اهمیت دارد. توجه به ویژگی های مکانیکی و الکتریکی در سطوح مختلف صنعتی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند بنابراین دانش فنی و تجربه ی کاری و امکانات تولید در جایگاه ویژه ای قرار دارد به طوریکه امکان تولید قطعات خاص با ویژگی های خاص برای هر تولید کننده پروفیل ساختمانی وجود نخواهد داشت. البته این تنها تفاوت آنها نیست و خاص بودن پانل و همچنین پیچ پنهان شدن هم تفاوت برای خودش انواع مختلفی پنل ساندویچی تولید میکند. پانلهای ساندویچی همانطور که گفتیم از یک لایه عایق تشکیل شده که 2 لایه مقاوم آن را احاطه می کنند و ساختار مشابه ساندویچ به آن می دهند. پوشش سقف ساندویچ پانل های دیواری همانطور که از نامشان مشخص است برای عایق سازی دیوارها از آنها استفاده میشود. همانطور که گفته شد ساندویچ پانل ها دارای انواع مختلفی هستند. چین پانل ساندویچ عایق پشم سنگ با تولید کنندگان و تامین کنندگان با کیفیت ، پیشرو پانل ساندویچ عایق پشم سنگ ، کارخانه و صادر کنندگان پانل ساندویچ عایق پشم سنگ …

 

پانل های ساندویچ در 3 لایه ( ورق داخلی ، ورق بیرونی و هسته فوم عایق ) با اطمینان عایق حرارتی و صوتی و ضد آب بوده و همچنین مقاومت در برابر آتش و بار در ساختمان شما ایجاد می کند. و دلیل آن اورلپ شدن پانلها و قطعات اتصال در هنگام نصب است.پس از نصب ساندویچ پانل در انتهای آن از ورق آبرو و فلاشینگ برای خارج کردن آب جمع شده بر روی سقف شیروانی استفاده میشود. ساندویچ پانل دو رو ورق، ساندویچ پانل پیچ پنهان، ساندویچ پانل یک رو ورق و ساندویچ پانل های خاص انواع مختلف پنل ساندویچهای دیواری محسوب میشوند. طراحی دکوراسیون مناسب یک مکان خاص به تخصص نیازمند است زیرا نکات ظریف زیادی رامی طلبد و نبود تخصص می تواند باعث اشتباهات فاحشی را در این زمینه به بار بیاورد. هیچ محدودیتی برای ساخت ساندویچ پانل های خاص وجود ندارد. برای مثال سرعت اجرا پروژه با استفاده از ساندویچ پانل بسیار بالاتر از مصالح معمولی است.

یکی دیگر از نوشته های سایت :   اجاره ویلا

 

این ورقها به شکل یک رو و دو رو ساخته میشوند ساندویچ پانل گالوانیزه، آلومینیومی که با توجه به علایق خریدار، نقشه معماری و نوع وضعیت آب و هوایی پروژه تعیین میشود. دلایل گوناگونی مانند نوع پروژه و پایین آمدن هزینههای ساخت باعث میشود تا این پنل ساندویچها تولید و به کار گرفته شوند. این گونه ورق افزون بر مزایایی که ورق آلومینیوم و آلوزینک دارند دارای رنگ بندیهای جذاب و گوناگونی است به نوعی که حتی پس از صدمه به رویه سطحی باز هم از خوردگی فولاد جلوگیری میکند. ساندویچ پانل ها در برابر خوردگی ناشی از رطوبت، حرارت، نور خورشید، بارش های فصلی، مواد شیمیایی و باران های اسیدی از مقاومت بالایی برخوردار هستند. نیز مقاوم است. یکی دیگر از مزایای این پنل ساندویچها، خاصیت عایق کنندگی بالای آن است به طوری که این پانل ها در برابر حرارت و برودت مقاومت بسیار بالایی دارند. قابل ذکر است که پنل ساندویچها به صورت اینترنتی نیز به فروش می رسند. ساندویچ پانل دیواری آلوزینک ماموت در دیوارههای سوله، کارگاه، سازههای اداری و مسکونی به کار برده میشوند.

شرکت زیپ تک

به دلیل سبک بودن در استحکام سازی ساختمان در مقابل رانش و زلزله و همچنین سبک سازی سازههای پیش ساخته به کار برده میشود. این سازههای پیش ساخته محدودیتهایی نیز دارند. از آنجایی که شرکت زیپ تک از این پنل ساندویچها برای پوشش دیوارها استفاده میشوند، مهم است که این سازههای پیش ساخته عاملی برای انتقال بیماری نباشند. جنس لایه دیگر آن هم از جنس آلومینیوم و یا کاغذ است. استفاده از درایور یک پنل ال ای دی برای پنلی دیگر نیز امکان پذیر نمیباشد. از دیگر مزایای این نوع ساندویچ پانل میتوان به نرخ پایین، رنگ بندی متنوع، قابل استحصال و مناسب برای کلیه مرز و بومها اشاره نمود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی نسل جدیدی از مصالح برای زیباسازی نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرند ک به دلیل مزایای ویژه خود جایگزین مصالح سنتی چون آجر شده است. از جمله مزایای پانل سقفی میتوان نارسانای گرمایشی، سرمایشی، استقامت در مقابل رخنه آب و نمناکی هوا نام برد.

 

ساندویچ پانل سقفی از دو لایه ورق فلزی همراه با یک لایه فوم عایق تشکیل شده است.این سازهها که با پیشرفت تکنولوژی تولید شدهاند به لحاظ کارایی و کاربرد جایگزین مناسبی برای مصالح سنتی و قدیمی هستند.ساندویچ پانلهای سقفی علاوه بر اینکه هزینه ساخت و ساز را کاهش میدهند سبب صرفه جویی در زمان ساخت نیز میشوند. این زمان استفاده در طول عمر پنل بسیار تاثیر گذار است. با توجه به وضعیت موجود در بازار خدمات ساختمانی، زمان کار، نقش کلیدی در فرآیند بهینه سازی هزینه ایفا می کند. این پنل ساندویچها در ابعاد مختلفی تولید و به بازار عرضه میگردند. قیمت ساندویچ پنل به اندازه و ابعاد آن، جنس لایه عایق و دو ورقهای فلزی، ضخامت و کشور تولید کننده بستگی دارد. برای نصب ساندویچ پنل های دیواری پیچ مخفی، باید با استفاده از پروفیلهای فلزی، یک شبکه زیرسازی مجزا بسازیم. به دلیل پنهان بودن پیچ در این پانل ها، میتوان از این پنل ها در طراحی فضاهای داخلی ساختمانها نیز استفاده کرد. باید بدانید که پنل ساندویچهای پیچ پنهان آنتی باکتریال هستند. پنل ساندویچهای دیواری خود دارای انواع مختلفی هستند. از جمله کاربردهای پنل ساندویچهای دو رو ورق است.

Author: مازیار