جدید ترین موتور های دنیا

 

 

 

Moto Guzzi V100 Mandello S

V100 Mandello S نشان دهنده یک جهش بزرگ برای Moto Guzzi و در واقع برای طرفداران تورهای ورزشی است. دارای موتور کاملاً جدید 1042 سی سی 90 درجه V-twin که 115 اسب بخار قدرت در 8700 دور در دقیقه و 105 نیوتن متر (یا 77 پوند فوت) گشتاور در 6750 دور در دقیقه تولید می کند که به یک جعبه دنده شش سرعته متصل می شود. ، V100 Mandello S صدای بسیار زیادی را در خود جای داده است.

کسانی که با دیگر گوزی ها آشنا هستند در مورد موتور محرکه شفت تعجب نخواهند کرد، اما اگر به شما بگوییم V100 Mandello S همچنین دارای سیستم تعلیق نیمه فعال Ohlins، کالیپرهای ترمز Brembo Monobloc، آیرودینامیک تطبیقی، کروز کنترل، نورپردازی LED، گرمکن نیز می شود، چه می شود. دستگیره ها، شیشه جلو با قابلیت تنظیم الکترونیکی، و شیفتر بالا و پایین که به عنوان تجهیزات استاندارد تعبیه شده است؟ لازم نیست خودتان را نیشگون بگیرید، موتو گوزی کاملاً در زمان حال زندگی می کند و ما برای آن اینجا هستیم.

BMW K 1600 GT

K 1600 GT دارای موتور شش سیلندر بی نظیر 1649 سی سی بی ام و است که 160 اسب بخار قدرت در 6750 دور در دقیقه و 132.7 پوند فوت گشتاور در 5250 دور در دقیقه تولید می کند. این دستگاه به یک گیربکس شش سرعته متصل است و این دستگاه محور محور است. سیستم تعلیق جلو از سیستم Duolever BMW استفاده می کند، در حالی که عقب از سیستم Paralever استفاده می کند. وزن بدنه 756.2 پوند است که شامل جعبه های جانبی سخت است.

در حالی که مدل پایه K 1600 GT خوب است، البته می توانید با برخی از بسته های اضافی BMW که چیزهایی مانند Shift Assist Pro (به نظر می رسد، بدون کلاچ) یا سری لوازم جانبی Option 719 ارائه می کنند، راحتی و قابلیت های تور را افزایش دهید. آیا می خواهید ظاهری باریک تر داشته باشید یا قصد دارید به طور گسترده دو تا سوار شوید؟ به جای آن، K 1600 B یا K 1600 GTL را انتخاب کنید—BMW اینجا نیست تا به شما بگوید چگونه تور کنید، بلکه فقط می خواهد به شما در انجام آن کمک کند.

KTM 1290 Super Adventure S

وقتی صحبت از زنگ ها و سوت ها شد، 1290 Super Adventure S ورود KTM به آن دسته خاص است. این موتور به موتور 1301 سی سی V-Twin LC8 KTM مجهز است که به گیربکس شش سرعته Pankl و کلاچ دمپایی Pasc متصل شده است. از ویژگی های این خودرو می توان به سیستم تعلیق نیمه فعال، کروز کنترل تطبیقی، سوئیچ منوی روشن روی میله ها (که در شرایط کم نور بسیار مهم است)، شیشه جلو قابل تنظیم، پایه های قابل تنظیم، روشنایی LED، صفحه نمایش بزرگ 7 اینچی TFT و حتی تلفن USB اشاره کرد. جیبی برای شارژ نگه داشتن گوشی در حین حرکت.

یکی دیگر از نوشته های سایت :   راهنمای کامل برای تمیز کردن تشک تخت با جوش شیرین و سرکه

کمک های سوارکار شامل کنترل کشش، ABS در پیچ ها و سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک است. همچنین دارای چراغ های راهنما خود خنثی شونده است که می تواند شما را برای دوچرخه های دیگری که ممکن است داشته باشید و این ویژگی را ندارند، خراب کند. مجموعه ای از گزینه های قاب جانبی و بالا، و همچنین سایر لوازم جانبی، هم از KTM و هم از تولیدکنندگان پس از فروش در دسترس هستند – اما توجه داشته باشید که هیچ یک از این گزینه های ذخیره سازی با این قیمت موجود نیست.

هارلی دیویدسون پان آمریکا ۱۲۵۰ ویژه

آخرین و بزرگترین پیشرفت های فناوری همیشه به طور خودکار با راحتی برابر نمی شوند – اما در مورد هارلی دیویدسون، Pan America 1250 Special نشان دهنده یک جهش چشمگیر در راحتی، قابلیت و حتی دسترسی است – ارتفاع سواری تطبیقی، کسی؟

سواران بلند قد ممکن است چندان اهمیتی ندهند، اما برای سوارکاران کوتاه قد، این سیستم (حتی اگر یک گزینه ۱۲۰۰ دلاری است) چیزی کم (هکتار) از یک مکاشفه نیست. وقتی در مورد مفهوم راحتی صحبت می کنید، یک سوال باید بپرسید، “راحتی برای چه کسی؟” همانطور که قبلاً گفتیم، دوچرخه سواران مختلف نیازمندی ها و سطوح راحتی متفاوتی دارند – و این موتور برای رضایت طیف وسیعی از سواران کارهای زیادی انجام می دهد.

https://dayan.ir/the-newest-engines-in-the-world/

Author: مازیار