امروزه بیشتر خرده فروشان آنلاین به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود به همان تغییر تبلیغات تبلیغاتی متکی هستند. چه می شود اگر روشی برای بهینه سازی فروش تجارت الکترونیکی با پیاده سازی مطالب متفاوتی وجود داشته باشد که بتواند تجربه خرید آنلاین و افزایش درآمد را شخصی سازی کند؟

در مکان های خرده فروشی فیزیکی ، مارک های مختلف قادر هستند مشتریان خود را به صورت حضوری درگیر کنند ، هر بار رانندگی در فروش داشته و تجربه خرید بی نظیری را ایجاد کنند. چه می شود اگر ما به شما بگوییم که بازیابی مجدد همان نتیجه با یک مسابقه کاملاً ممکن است؟ این درست است ، یک مسابقه .

اگر قبلاً در رسانه های اجتماعی با آنها روبرو نشده اید ، آزمونها توانایی ذاتی جذب مخاطبان و نگه داشتن آنها را تا پایان دارند. امروز ، ما قصد داریم با نشان دادن نحوه ایجاد مسابقه شخصی خود ، از همان مفهوم استفاده کنیم و آن را در استراتژی بازاریابی خود اعمال کنیم.

در اینجا با تعاملی ، ما به بیش از ۱۰،۰۰۰ مارک کمک کرده ایم که بیش از ۲۵۰۰۰ آزمون را ایجاد کنند ، بنابراین بهترین راهکارهایی را که در طول راه انتخاب کرده ایم به شما نشان می دهیم که این آزمونها را در استراتژیهای مختلف بازاریابی موثر کرده است.

در اینجا یک مرور کلی از آنچه شما امروز یاد می گیرید وجود دارد:

     

  1. برای مسابقه خود یک هدف خاص تعیین کنید.
  2.  

  3. یک عنوان توصیفی برای مسابقه خود انتخاب کنید تا خواننده را مطلع کرده و کنجکاوی را مطرح کنید.
  4.  

  5. یک نوع مسابقه را که می خواهید ایجاد کنید ، مانند شخصیت یا نوع دانش انتخاب کنید.
  6.  

  7. سؤالات روشن و مشخص ، بیشتر از ۸ ، با لحنی و زبانی که متناسب با شخصیت مخاطبان شما باشد بنویسید.
  8.  

  9. ضبط سرب را تنظیم کنید و فقط اطلاعاتی را که استفاده خواهید کرد ، بخواهید.
  10.  

  11. نتایج اشتراکی ایجاد کنید که باعث افزایش مسابقه و رضایت کاربران شود.

به عنوان یک جایزه اضافی ، ما یکی از مارک های موفق تر را که تجربه خرید را با یک مسابقه برای هدایت درآمد شخصی سازی کرده است ، برجسته می کنیم و امروز همچنان یک داستان موفقیت است.

چگونه Z Gallerie تجربه خرید از طریق مسابقه را شخصی کرد

Z Gallerie یک مسابقه برای ایجاد یک تجربه شخصی برای هر مشتری آینده نگر و همزمان ایجاد کرد. سبک مسابقه تعداد زیادی سؤال را پرسید که سپس اطلاعات تماس شما را جمع آوری می کند و مجموعه ای از محصولات متناسب با تنظیمات شما را توصیه می کند. آنها هنوز از همین مسابقه تا به امروز در بازاریابی خود استفاده می کنند.

این مسابقه تعداد زیادی سرب در روز به ارمغان می آورد ، که هر یک از طریق اتوماسیون بازاریابی با روش شخصی دنبال می شوند. این مسابقه باعث جذب مشتری بیشتر در فروشگاه ها و آنلاین می شود ، و تبلیغات نمایش داده شده از مسابقه ، ۱٫۵ برابر بیشتر از تبلیغات دیجیتالی خود ایجاد می کنند ، و در نتیجه یک مرتبه ۱٫۴x در مقدار سفارش به صورت متوسط ​​افزایش می یابد.

دیجیتال

تنظیم دیدنی های خود با عنوان مناسب

اولین قدم برای ایجاد مسابقه شخصی خود ، عنوانی برای آن خواهد بود. اکنون به راحتی به نظر نمی رسد. دو مورد وجود دارد که باید به خاطر بسپارید و دو مورد اول عبارتند از بازاریابی و مخاطبی که هدف شما قرار دارد. اگر هنوز چیزی در این راستا ارائه نکرده اید ، در اینجا چند الگو برای کمک به شما وجود دارد:

     

  • عنوان “واقعاً” – این ممکن است کمی عجیب به نظر برسد ، اما آیا می دانید اضافه کردن کلمه “در واقع” می تواند کل ساختار یک سؤال را تغییر دهد؟ خیلی قشنگه؟ برای مثال ، “چقدر درباره بازاریابی محتوا می دانید؟” را با “واقعاً در مورد بازاریابی محتوا چقدر می دانید” مقایسه کنید. حالت دوم بیشتر به عنوان یک چالش به نظر می رسد ، و این دقیقاً همان چیزی است که شما می خواهید وقتی توجه مخاطبان خود را جلب کنید. آنها را انتخاب کنید تا مسابقه شما را بگیرند.
  • بازاریابی محتوا

     

  • عنوان “کدام / کدام (خالی) شما هستید؟” – آیا تا به حال فکر کرده اید که کدام شخص شرور دیزنی را با آن مقایسه کرده اید؟ این الگوی می تواند (خالی) را با آنچه دل شما می خواهد جایگزین کند ، و این بهترین راه برای درگیر کردن مخاطب است. بسیاری از افراد کنجکاو هستند که ببینند چه (کدام یک) خالی هستند و این عنوان مطمئناً افراد خاصی را برای گرفتن مسابقه در مسابقه شما جذب می کند ، زیرا بیایید با آن روبرو شویم ، گاهی اوقات کاملاً باید بدانیم که شخصیت ما چیست. از Breaking Bad.

با هدف مسابقه از نوع مناسب

هیچ امتحانی جهانی وجود ندارد که بتواند به هر مخاطبی برسد. آزمونها براساس انواع مختلف تقسیم می شوند و نوعی که انتخاب می کنید باید بتواند مخاطب مورد نظر خود را با آنچه مارک شما بازاریابی می کند متناسب باشد. در اینجا دو نوع رایج ترین مسابقه وجود دارد که باید از بین آنها انتخاب کنید:

     

  • مسابقه شخصیتی – این نوع مسابقه جواب های یک فرد را می گیرد و مشخص می کند کدام شخصیت تحت تعقیب قرار می گیرد و از آنها در روند تعریف می کند. به دلیل “تعصب خودمختاری” ، مردم معمولاً دوست دارند چیزهای خوبی در مورد خود بشنوند ، همین امر باعث می شود این نوع مسابقه بسیار محبوب شود.
  •  

  • آزمون دانش – این نوع امتحان در واقع اندازه گیری می کند که کسی درباره یک موضوع خاص چقدر می داند. این یکی با عنوان “واقعاً” پیوند دارد زیرا می خواهد بداند واقعاً چقدر می دانید. آزمون دانش نتایج را بر اساس دقت ارائه می دهد. اگر پاسخی درست یا غلط دریافت کردید و در پایان نمره خود را برای بررسی بررسی کنید ، این مسابقه به شما اطلاع می دهد.

شلیک برای سوالات عالی

اکنون که عنوان و نوع مسابقه خود را انتخاب کرده اید ، زمان آن رسیده که سوالات مسابقه خود را مطرح کنید. این فرصت شما برای برقراری ارتباط با مخاطبان است. ضریب تعامل در همه آزمونها از سوالات ناشی می شود ، بنابراین هرچه شخصی تر باشید ، ارتباط عمیق تر است. در اینجا چند نکته وجود دارد که می توانید هنگام تهیه سؤالات خود دنبال کنید:

     

  • اوضاع را به یک سطح شخصی برسانید – آیا به خاطر دارید که با کسی که می شناسید چه حسی دارید که مکالمه گاه و بیگاه داشته باشید؟ این فاقد هرگونه فشار ، آرامش است و طبیعی است. سوالات خود را بعد از همان مفهوم مدل کنید. مسائل را شخصی کنید و به سوالات خود چه کسی را تزریق کنید. این به تنظیم لحن راحت تری در گفتگو کمک می کند ، و مخاطبان شما از شما به خاطر آن قدردانی می کنند
     
  • اضافه کردن برخی از عناصر بصری – به عبارت ساده: تصاویر را در سؤالات خود وارد کنید. اضافه کردن یک جنبه بصری به مسابقه خود در خارج از عنوان و نتایج ، آن را به یک بازی جالب چیزهای بی اهمیت برای مخاطبان شما تبدیل می کند.
     
  • محدودیت های زمانی را در نظر داشته باشید – هر کسی پنج دقیقه فرصت ندارد ، بنابراین به دنبال این باشید که در مسابقه خود حدود ۶ تا ۸ سؤال داشته باشید. این به طور معمول حداقل ۲-۳ دقیقه به طول می انجامد و این فقط زمان مناسبی برای جامعه ای است که همیشه در جریان است. موارد را کوتاه و ساده نگه دارید و مخاطب شما را برای آن دوست خواهد داشت.

تقویت تلاشهای شما با ضبط سرب

بنابراین Z Gallerie چه کاری انجام داده است تا علاوه بر شخصی سازی تجربه خرید ، به درآمد خود نیز کمک کند؟ آنها اطلاعات تماس مخاطبان خود را با ضبط سرب جمع آوری و به روش شخصی پیگیری کردند.

برای اطلاعات تماس با آنها ، با نتایج خود مبادله ای صادقانه انجام دهید. این به شما امکان می دهد حتی پس از اتمام مسابقه شما با آنها پیگیری کنید. همچنین می توانید گزینه ای را برای پرش از این مرحله داشته باشید ، اما اگر می خواهید با ضبط سرب به جلو بروید ، مواردی برای افزایش نرخ انتخاب شما ارائه می شود:

     

  • وعده ارزش خود را به مخاطبان خود – با ارائه مواردی مانند ورود رایگان به یک هدایا ، کتاب الکترونیکی که در آن قرار دارید یا حتی یک ایمیل شخصی با کمی توصیف در مورد بازاریابی ، انگیزه گرفتن از سرب را در نظر بگیرید. . این فقط ممکن است به متقاعد کردن مخاطبان شما برای ثبت نام در لیست ایمیل شما کمک کند.
  •  

  • با بازاریابی خود کاملاً صادق باشید – بعضی اوقات مخاطبان شما می خواهندبدانید شخصی با اطلاعات مخاطب خود چه کاری را انجام خواهد داد ، این سیاست حفظ حریم خصوصی چیست. با استراتژی بازاریابی خود صادق باشید و به مخاطبان خود اطلاع دهید که به زودی با آنها در ارتباط خواهید بود. شما نمی خواهید آنها ایمیل شما را به عنوان نوعی هرزنامه اشتباه دهند.
  •  

  • فقط اطلاعاتی را که می خواهید استفاده کنید بخواهید – حداقل آن ممکن است یک آدرس ایمیل ، گاهی نام و نام خانوادگی باشد. سعی کنید اطلاعات بیشتری را از آنچه در واقع استفاده می کنید نپرسید. در صورتی که قصد تماس تلفنی با آن را ندارید ، معنی ندارد که بخواهید شماره تلفنی را درخواست کنید.

بستن مسابقه خود با نتایج اشتراکی

شما تقریباً تمام شده اید! تمام آنچه که اکنون باقی مانده است این است که برای مسابقه خود نتیجه بگیرید. ما فقط به دنبال هیچ نتیجه قدیمی نیستیم. ما می خواهیم نتایجی ایجاد کنیم که مردم دوست دارند در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. حال برای به دست آوردن نتایج اشتراکی ، اجازه دهید نگاهی به برخی از عواملی که به چنین نتایج ویروسی کمک می کنند ، بیاندازیم:

     

  • رضایت مخاطبان خود را برای به اشتراک گذاری حداکثر – با تعریف از مخاطبان خود و ایجاد احساس خوب نسبت به خود ، این احساسات مثبت احتمال به اشتراک گذاری اجتماعی را افزایش می دهد. معنی آن چیست؟ اگر نتایج شما برانگیخته احساسات مثبت شود ، مخاطبان شما خوشحال می شوند که آنها را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
  •  

  • از تصاویر جذاب برای جذب دیگران استفاده کنید – هنگامی که نتایج مسابقه شما در رسانه های اجتماعی ارسال می شود ، اولین چیزی که افراد مشاهده می کنند ، تصویر پیوست شده به آن است. در این صورت ، شما می خواهید از تصاویری استفاده کنید که توجه مردم را به خود جلب کنند.
  •  

  • شامل یک فراخوان برای اقدام در نتایج خود باشید – حتی اگر این پایان مسابقه باشد ، این بدان معنی نیست که شما باید تعامل خود را با مخاطبان خود پایان دهید. مانند یک پیوند به صفحه فرود یا حتی شاید سایر توصیه های مربوط به محصول ، یک تماس به اقدام را درج کنید. اجازه ندهید که اتصال شما به پایان برسد. با مخاطبان خود طرفدار باشید و از بازاریابی خود پیروی کنید.

Z Gallerie شامل یک فراخوان به عمل در قالب گفتن مخاطبان خود در مورد شخصیت خود با پیوند بیشتر به محصولات و اطلاعات بیشتر است. این امر باعث می شود تا درآمد هرچه بیشتر آنها بیشتر شود زیرا هرچه بیشتر محصولاتشان در ایمیل شخصی شده و تماس با عملی که در نتایج موجود است صحبت می شود.

و اکنون نوبت شماست

فکر می کنید اکنون احساس بهتری برای آزمونها کسب کرده اید؟ امروز ، شما آموخته اید که می توانید با ایجاد مسابقه شخصی برای بازاریابی خود درآمد کسب کنید. ما بیش از انتخاب عنوان و گزینه های نوع مسابقه رفتیم. ما برخی از بهترین روشها را برای ایجاد سؤالات جذاب و همچنین برخی از معدود روش هایی که می توانید ضبط سرب خود را بهینه کنید ، برجسته کردیم.

سرانجام ، ما در مورد آنچه در نتیجه نتایج ارزشمند سهم است ، بحث کردیم. اگر فکر می کنید می توانید مسابقه خود را برای پیاده سازی استراتژی خود برای هدایت درآمد تجارت الکترونیک ارائه دهید ، پس از هر طریق. شما فقط ممکن است به یک داستان موفقیت آمیز تبدیل شوید که در یکی دیگر از این مقاله ها به نمایش گذاشته شده است.