Domain Authority در مقابل صفحه صفحه: چه چیزی مهمتر است؟

Domain Authority در مقابل صفحه صفحه: چه چیزی مهمتر است؟

Authority یک اندازه گیری کیفی برای هر ویژگی وب است که به طور قابل توجهی در میزان دید کلی و رتبه بندی آن در موتورهای جستجو تأثیر می گذارد.

به همین ترتیب ، اقتدار برای اکثر متخصصان SEO تمرکز اساسی دارد و به درستی. بیشتر تاکتیک های سئو ، مانند تولید محتوای آموزنده و ایجاد لینک ، با هدف افزایش اقتدار انجام می شود.

Autority به تنهایی نمی تواند دید جستجو را تضمین کند – شما همچنین به ارتباط متن با پرس و جو نیاز دارید – اما این یک شاخص بسیار قوی از عملکرد کلی سئو شما است.

گفته می شود ، انواع مختلفی از “اقتدار” وجود دارد. با این وجود هیچ اقدام واحد ، کمی و قابل اعتماد برای اختیار یک وب سایت وجود ندارد. با این حال ، تلاش شده است برای تعیین و تنظیم آنچه که “اختیار” چیست و چگونه Google (و سایر موتورهای جستجو) آن را محاسبه و در نظر می گیرند.

اداره دامنه در مقابل صفحه صفحه

موز اقدامات مختلف کیفی مختلفی را برای اقتدار ایجاد کرده است ، از جمله MozRank و MozTrust ، اما مهمترین آنها ، اینها هستند که عبارت “اقتدار دامنه” را ترانه کردند ، که به قدرت معتبر کلی کل دامنه وب اشاره دارد.

برای این مقاله ، من می خواهم برخی از تفاوت های فنی بین این اصطلاحات را نادیده بگیرم و تمرکز خود را در دو زمینه اصلی که برای کمپین های جستجوگرها مهم هستند باریک کنم. من اینها را “قدرت دامنه” می نامم ، که به قدرت معتبر کل یک دامنه و “اقتدار صفحه” اشاره دارد که به قدرت معتبر یک صفحه واحد در آن دامنه اشاره دارد. کدام یک از اینها مهمتر است؟ تفاوت ها چیست؟

دامنه قدرت: استراتژی ها و اثرات

     

  • مقدار زیادی از محتوای با کیفیت بالا را در وب سایت خود با ساختار پیوندی داخلی محکم ایجاد کنید.
  •  

  • به خودتان فرصت دهید. اقتدار دامنه به آرامی افزایش می یابد.

با این شیوه ها ، شما به آرامی و به طور پیوسته اقتدار دامنه خود را افزایش می دهید. با داشتن دامنه بالاتر ، تمام صفحات (از جمله کلیه زیر دامنه های شما) رتبه بالایی را برای نمایش داده های مربوطه خواهند داشت.

اقتدار دامنه از نظر چگونگی ، مکان ، و هنگام ایجاد محتوا و پیوندها ، انعطاف پذیری زیادی را ارائه می دهد. همچنین اثرات گسترده تری دارد (در کل سایت). قسمت تلنگر مقدار زمان و تلاش لازم برای افزایش است – خیلی بیشتر از اختیارات صفحه.

صفحه قدرت: استراتژی ها و اثرات

     

  • ایجاد یک صفحه در یک دامنه با قدرت بالا.
  •  

  • اطمینان حاصل کنید که محتوای صفحه انتخابی شما کاملاً مفصل ، مرتبط و اصلی است.
  •  

  • اطمینان حاصل کنید که صفحه شما کاملاً کاربردی و بهینه شده برای سئو است.
  •  

  • پیوند داخلی را به صفحه وارد کنید و از آن استفاده کنید.

آیا اینها آشنا به نظر می رسند؟ آنها باید. بیشتر قوانینی که در مورد اقتدار دامنه اعمال می شود ، فقط در مقیاس کمتری در مورد صفحه مجاز هستند.

اقتدار دامنه و صفحه صفحه نیز رابطه ای سودمند با هم دارند. ایجاد پیوندهای بیشتر به صفحات فردی شما باعث افزایش قدرت دامنه شما خواهد شد و بالا بردن قدرت دامنه شما به طور کلی باعث افزایش قدرت صفحه صفحات شخصی شما خواهد شد.

اقتدار صفحه همچنین سریعتر از اقتدار دامنه ایجاد می کند ، در صورت نیاز به سرعت در رتبه بندی موتورهای جستجو برای یک صفحه ، یک امتیاز مهم را به شما می دهد.

کشتن دو پرنده با یک سنگ

از لحاظ عینی ، سرمایه گذاری در حوزه دامنه بهتر از طولانی مدت است و در صورت زمان کافی ، ترافیک ورودی بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد (از آنجا که پتانسیل رتبه بندی برای بسیاری از صفحات را به طور همزمان افزایش می دهید). بنابراین ، اقتدار دامنه حداقل بخشی از تمرکز شما را می طلبد. با تمرکز منحصر به فرد در یک صفحه و تنها یک صفحه ، رشد کمپین شما خفه می شود.

سرمایه گذاری

سناریوی مقابل ، بهینه سازی only برای اختیار دامنه و نه برای اقتدار صفحه ، یک استراتژی بلند مدت امکان پذیر است. این در اصل تمرکز بر ساختن نام تجاری شما در کل است. صفحات برجسته ، به طور طبیعی پیوندها و اقتدار بیشتری را به خودی خود جذب می کنند ، و به دلیل عدم ارائه تقویت اضافی برای این صفحات مجزا ، عواقب کوتاه مدت یا بلند مدت متحمل نخواهید شد.

خط پایین

با این حال ، هنوز هم مهم است که اقتدار صفحه را به عنوان یک ابزار مفید در نظر بگیرید – اگر یک محتوای محتوا یا صفحه خاصی دارید که می خواهید در نتایج جستجو بر آن تأکید کنید یا در آن جستجو کنید ، می توانید اقتدار صفحه خود را بسازید تا فشار بیشتری به آن وارد شود.

نکته اصلی استفاده از این معیارها به صورت استراتژیک است. اگر می خواهید نام تجاری خود را بسازید ، روی اقتدار دامنه تمرکز کنید و هنگامی که یک صفحه را برای یک کلمه کلیدی خاص با ارزش بالا رقابت کردید ، روی اقتدار صفحه تمرکز کنید.

Share