ما ویژگی جدید و جدیدی را برای افزایش خلاقیت در پردازش داده ها به شما ارائه می دهیم و به شما این امکان را می دهیم تا روش های جدید و منحصر به فردی برای مشاهده رتبه بندی کلمات کلیدی ایجاد کنید.

خلاقیت

اکنون شما می توانید از انعطاف پذیری بیشتری در برش داده های خود استفاده کنید ، به گونه ای که فارغ از اینکه خاص هستند ، به تمام سؤالات اصلی شما پاسخ می دهد.

به طور خلاصه ، این نسخه AWR را دوست خواهید داشت ، زیرا می توانید:

     

  • ترکیب چندین شرط فیلتر و سفارشی کردن آستانه داده ها
  •  

  • کلمات کلیدی را با عملکرد به صورت پویا گروه بندی کنید
  •  

  • ترکیب فیلترها را در کتابخانه فیلتر خود ذخیره کنید

فیلترهای پیچیده کاملاً انعطاف پذیر

با فیلترهای جدیدی که ما اضافه کردیم ، براساس معناشناسی یا عملکرد کلمه کلیدی ، بخش داده های بی شماری که می توانید ایجاد کنید وجود دارد.

در این مقاله ما به چند نمونه خواهیم پرداخت تا ببینیم نحوه عملکرد فیلترها و برجسته کردن برخی از فیلترهای ترکیبی که احتمالاً می خواهید مدتی در کار خود استفاده کنید وجود دارد.

بنابراین ، برای شروع استفاده از فیلترهای جدید ، باید به رتبه بندی> کلید واژه ها بروید ، جایی که تمام فیلترهای موجود در بالای جدول داده های خود را مشاهده خواهید کرد.

فواصل داده های سفارشی

اولین نکته مهمی که در مورد فیلترهای جدید مشاهده خواهید کرد این است که شما در واقع می توانید فواصل زمانی ارزش خود را برای بخش بندی داده های کلمات کلیدی خود تنظیم کنید ، و این باعث می شود فیلترهایی مناسب برای مقادیر خاصی که برای خود مشاهده می کنید بسیار آسان باشد. پروژه های مختلف

علاوه بر این به شما امکان می دهد بسته به نوع آنالیزی که انجام می دهید ، هر دو بخش داده ریز دانه ایجاد کنید و همچنین فواصل بزرگ داده های کلمات کلیدی را جدا کنید.

با این قابلیت فیلترهای جدید ، شما دیگر محدود به فیلترهای تغییرات به طور پیش فرض رتبه بندی نیستید که تاکنون برای گزارش های AWR در دسترس بوده اند ، می توانید موارد جدید بهتر ، بصیرت تر و متناسب تری با عملکرد SERP مشتریان خود داشته باشید.

به عنوان مثال ، می توانید توسط:

     

  • تغییر عمده رتبه بندی : کلمات کلیدی که با تعداد مشخصی از موقعیت ها به سمت بالا یا پایین حرکت می کنند
  •  

  • مدخل های جدید در SERP ها : کلمات کلیدی که اخیراً در صفحه بالا در SERP اضافه شده اند ، یا حتی بهتر ، در اولین موقعیت های “x”
  •  

  • رتبه بندی تغییرات برای اصطلاحات استراتژیک : رتبه بندی کلمات کلیدی در یک بازه مشخص (موقعیت های اول ، صفحه اول ، صفحه دوم و غیره) که موقعیت خود را به طرز چشمگیری کاهش داده یا تغییر داده است
  •  

  • دید برای کلمات کلیدی صفحه ۲ : کلمات کلیدی که از صفحه ۲ بالا رفته اند
  •  

  • دید از دست رفته برای کلمات کلیدی صفحه بالا : کلمات کلیدی که از صفحه ۱ خارج شدند
  •  

  • و غیره.

بهترین بینش ها وقتی به وجود می آیند که این ابعاد را در ساختارهای فیلتر پیچیده ترکیب کنید. برای مثال از این ترکیبات فیلتر استفاده کنید:

     

  • کلمات کلیدی چشم انداز ، با حجم جستجوی بالا که رتبه ها برای آن بالا رفته است
  •  

  • کلمات کلیدی مهم ، با تعداد قابل توجهی از برداشتهای که پایین آمد
  •  

  • کلمات کلیدی که شما دارای ویژگی های SERP هستید ، که در رتبه بندی بالا رفته یا پایین آمده اند ، یا حتی کاهش یافته اند ، یا فقط به SERP اضافه شده اند

کتابخانه فیلترها

نکته دیگری که کاملاً نسبت به فیلترهای جدید عاشق آن هستید ، این است که پس از تعیین ترکیب فیلترهای خود ، می توانید به سادگی آنها را در کتابخانه خود ذخیره کرده و هر زمان که فقط با یک کلیک به آنها نیاز داشته باشید ، به آنها دسترسی پیدا کنید.

فیلترهای ذخیره شده شما از کلیه پروژه های AWR شما قابل دسترسی خواهد بود ، بنابراین نیازی به بازآفرینی در هر زمان نیست ، و می توانید مستقیماً از کتابخانه فیلتر مدیریت کنید:
هر چند گاهی اوقات ، ایجاد فیلترهای بسیار پیچیده و فوق العاده خاص برای همه نیازهای شما به تجزیه و تحلیل ، به معنای داشتن لیست کاملاً بزرگی از فیلترهای ذخیره شده برای مدیریت است که ممکن است برای پروژه های بزرگ مشکل ساز شود.

برای این موضوع ، گزینه دیگری ممکن است فقط فیلترهای سفارشی گسترده تری است که شما ایجاد می کنید و آنها را در کنار هم کار کنید تا به نتیجه مشابه یک مورد خاص برسید.

به عنوان مثال ، به جای ایجاد چهار فیلتر خاص برای:

     

  • کلمات کلیدی با تعداد زیاد برداشت و رتبه دوم صفحه که به صفحه اول رفته اند
  •  

  • کلمات کلیدی با تعداد زیاد برداشت و رتبه بندی صفحه <3 که به صفحه اول رسیده اند
  •  

  • کلمات کلیدی با nu بالاتعداد بازدیدها و صفحات <صفحه 4 که به صفحه اول رفته اند
  •  

  • کلمات کلیدی با تعداد زیاد برداشت و رتبه ۵ صفحه که به صفحه اول رفته اند

فقط می توانید یک فیلتر سفارشی برای کلمات کلیدی عملکرد برتر خود (تعداد زیاد برداشت ، موقعیت فعلی در صفحه ۱ نتایج) ایجاد کرده و ذخیره کنید ، و ترکیب آن را در زمان با: رتبه های قبلی در صفحه ۲ ، ۳ ، ۴ و غیره بودند.

گروه بندی کلمات کلیدی پویا

فیلترهای پیچیده همچنین می توانند به شما کمک کنند تا کلمات کلیدی پویا را با عملکرد خود گروه بندی کنید. به عنوان مثال ، شما به راحتی می توانید شناسایی کنید:

     

  • فرصت های کم کلیدی برای حلق آویز -> کلمات کلیدی صفحه ۲ را با تعداد زیاد برداشت فیلتر کنید
  •  

  • چشم انداز برای به دست آوردن ویژگی های SERP -> کلمات کلیدی صفحه ۱ را فیلتر کنید که برای آنها شاهکارهای مهم علاقه SERP ظاهر می شوند اما توسط وب سایت شما برنده نمی شوند
  •  

  • کلمات کلیدی چشم انداز -> عبارات با حجم زیاد را که تصورات بسیار کمی برای آنها دارید ، و رتبه پایین را فیلتر کنید.
     
  • کلمات کلیدی برتر -> بر اساس رتبه های برتر و همه چیز بالا فیلتر کنید

پس از اعمال فیلترها ، برای تاریخ فعلی انتخاب شده ، لیست جدیدی از کلمات کلیدی مطابق با شرایط تعیین شده را دریافت خواهید کرد.

یا اگر ترجیح می دهید ، با انتخاب کلیه کلمات کلیدی پس از اعمال فیلترها ، و سپس اختصاص دادن به گروه های کلمات کلیدی ، می توانید بر اساس نتایج فیلتر شده خود ، گروه های کلیدی کلیدی را ایجاد کنید.

توانایی گروه بندی کلمات کلیدی بر اساس عملکرد و سپس پیگیری تکامل آنها به عنوان گروهی ، یکی از مواردی است که قصد داریم در هفته های بعد در AWR بهبود یابیم.

در این فرایند ، بازخورد شما اساسی است. شما مطمئناً پیشنهادات زیادی برای ما خواهید داشت ، من مطمئناً ، پس از این کار این ویژگی را می دهید ، بنابراین لطفاً خطی را برای ما رها کنید و به ما اطلاع دهید که کار شما را آسان تر می کند.

رتبه بندی مقایسه ها

در آخر ، هنگام مقایسه عملکرد کلمات کلیدی در بازارهای مختلف جستجو یا بین شما و رقبای خود ، می توانید ارزش سیستم جدید فیلتر را مشاهده کنید (گزارش های موجود در منوی مقایسه).

در اینجا چند نمونه فیلتر عالی برای این گزارش ها آورده شده است:

     

  • بررسی کنید که آیا قطره های رتبه بندی کلمات کلیدی در همه SE ها سازگار است شما روی آن تمرکز می کنید (منوی مقایسه> پانل موتورهای جستجو ؛ اعمال فیلتر Changes ، با تمام SE های هدفمند اضافه شده بر روی صفحه نمایش).

علاوه بر این ، می توانید تجزیه و تحلیل خود را فقط به کلمات کلیدی برتر رتبه بندی کنید (با استفاده از فیلتر موقعیت) یا روی اصطلاحات با بالاترین حجم جستجو (فیلتر جستجوها) تمرکز کنید.

     

  • در مورد کلمات کلیدی که رقبای شما بهترین عملکرد را انجام می دهند تحقیق کنید (منوی مقایسه> پانل وب سایت ؛ فیلتر موقعیتی را اعمال کنید و صعود را با رقیبی که می خواهید روی آن متمرکز شوید) مرتب کنید.

علاوه بر این می توانید تحقیقات خود را به لیست اصطلاحات با بالاترین پتانسیل ترافیک جستجوی رانندگی و بهترین حجم جستجو (فیلتر جستجوها) محدود کنید.

بررسی کنید

این بسیار برای کشف است و یک فرصت عالی برای ایجاد ایده های جدید در حال حرکت است. برای شروع به استفاده از ویژگیهای داده خود وارد حساب خود شوید و با بازخورد و نظرات خود به عقب برگردید. ما از اینکه ازت خبر داشته باشیم خوشحال میشویم.

ایده