ما حدود نیم دهه است که ما تحولات CTR را ردیابی می کنیم ، و از آنجا که ما هر ماه مقادیر را به روز می کنیم ، تصور می کردیم مفید باشد که بتوانیم یک ماه دیگر را نیز برای شما نتیجه گیری مختصر کنیم.

این که آیا وب سایت های مشتری شما از صنعت تحت تأثیر این تغییرات CTR است یا شاید در جستجوی نمایش داده های تجاری شاهد افزایش سنبله های راهنمایی و رانندگی هستید ، ممکن است لازم باشد مشتریان خود را در مورد تغییرات KPI هایی که در گزارش های شما مشاهده می کنند توضیح دهید.

امیدوارم و صادقانه امیدوارم که این هضم ماهیانه برای شما مفید واقع شود و برخی از حقایق و شماره هایی را ارائه دهد که بتوانید استراتژی های خود را بر اساس آنها بنا کنید.

بنابراین بیایید وارد شوید و ببینیم که داده های بازیابی شده در ماه فوریه در برابر مقادیر ژانویه چگونه است:

در همه جستجوها:

وب سایت های رتبه بندی شده در رتبه اول برای هر دو جستجوی دسک تاپ و تلفن همراه ، افزایش تقریبا ناچیزی در CTR ( 0.45 strong> برای دسک تاپ و ۰٫۴۲٪ برای موبایل ).

موبایل

در دم بلند:

صرف نظر از نوع پرس و جو (۱ کلمه ، ۲ کلمه ، موارد دیگر) ، تمام وب سایت های رتبه بندی شده در ابتدا به عنوان افزایش لاغر در همه دستگاه ها (دسک تاپ و موبایل) در ماه فوریه ثبت کردند.

در مورد جستجو:

نمایش داده شدگان در مورد موقعیت مکانی ، وب سایتها را در رتبه اول رتبه اول قرار داد بیشترین افزایش در CTR ( 4٪ در دسک تاپ و ۶٫۳۲٪ در موبایل ).
همچنین ، وب سایتهای رتبه بندی شده در رتبه اول
برای نمایش داده شد تجاری افزایش قابل توجهی در هر دو دسک تاپ ((۲٫۱۵٪ )) و دستگاه های تلفن همراه ( ۳٪ ).

در صنایع:

عنوان فوریه مربوط به صنعت املاک و مستغلات است. وب سایتهای رتبه بندی شده در رتبه اول با کاهش در CTR با ۳٫۶۰٪ در جستجوهای دسک تاپ و جستجوهای ۳٫۰۵٪ در تلفن همراه ، در مقایسه با ماه قبل
یک آمار جالب از صنعت خرده فروشان و تجارت عمومی وجود دارد ، جایی که دو وب سایت رتبه بندی اول دارای یک قطره اما فقط برای جستجوهای انجام شده از دستگاه های تلفن همراه هستند. : یک از دست دادن ۲٫۹۲٪ در CTR برای وب سایتهای رتبه اول و ضرر ۱٫۴۴٪ برای کسانی که در دوم رتبه بندی می شوند > موقعیت

مناسبت ها و هدایا صنعت می تواند برنده ماه گذشته در نظر گرفته شود. به طور دقیق تر ، سایتهای رتبه بندی شده در هر دو موقعیت ۱ و ۲ برای جستجوی <دسک تاپ در CTR (با ۲٫۵۹٪ افزایش یافته اند > و به ترتیب ۱٫۶۲٪ ).
نوبت شما

تو چطور؟ آیا از یک ماه به ماه دیگر تغییراتی در CTR در وب سایت خود مشاهده کرده اید ، اگرچه رتبه بندی ها ثابت مانده است؟ یا شاید فقط برای نمایش داده های دم بلند در یک دستگاه خاص؟ من دوست دارم از شما بشنوم!

و ماه آینده با به روزرسانی های بیشتر CTR برمی گردم! قول میدهم”