توجه: این مقاله شامل ارجاع به دسک تاپ پیشرفته رتبه بندی وب است ، نسخه ای که دیگر در حال توسعه فعال نیست.

احتمالاً سوالات بیشماری ذهن شما را آب می کند ، ضربان قلب شما را تسریع می کند و باعث وحشت می شود.

با کمی صبر و تحمل و به روزرسانی در مورد پروژه های AWR خود ، همه چیز را می دانید که در مورد این رقیب جدید بدانید ، بهترین راه ها برای شکست دادن او را کشف خواهید کرد و هرگز به خود اجازه نمی دهید که از چنین ورود غافلگیر شوید .

این رقیب جدید کیست؟

معیارهای گسترده دامنه برای درک قدرت کلی رقیب جدید شما مناسب است. اینها باید به شما این حس را نشان دهند که چقدر احتمال دارد که این وب سایت برای هر شرایطی که ممکن است هدف گذاری کند ، رتبه بندی کند و همچنین رقابت بین شما دو برابر چقدر سخت باشد.

در رتبه بندی وب پیشرفته ، از طریق پیوندها -> بررسی اجمالی -> گزارش تعاملی مقایسه تاریخ ، می توانید معیارها را برای وب سایت خود و رقبای جدید خود و بررسی اجمالی در کنار هم قرار دهید.

رقبای شما کدام یک از کلمات کلیدی را هدف قرار می دهد؟

قدرتمند است یا نه ، اگر رقیب جدید همان کلمات کلیدی را که شما انجام می دهید ، نگران باشید.

در این صورت ، ممکن است نیاز به بهینه سازی خود را برای برخی از کلمات کلیدی معمولاً هدفمند بهبود بخشید یا کشف کنید که اصطلاحات جدید و مرتبط دیگری وجود دارد که با موفقیت از دست داده اید.

در هر صورت ، فقط دو کار ساده در این مورد وجود دارد:

     

  • وب سایت رقیب خود را اسکن کرده و مهمترین و معتبرترین صفحات خود را کشف کنید.

ابزار حسابرس وب سایت وب سایت را خزنده می کند و نمای کلی از صفحات آن را به شما می دهد که می توانید بفهمید کدام یک از صفحات وب رقیب شما بیشترین مزایا را برای وی به ارمغان می آورد.

 

  • کلمات کلیدی را که در بیشتر صفحه های فرود شما رقیب شما قرار دارد ، افشا کنید.
  • با استفاده از ابزار تجزیه و تحلیل کلید واژه های پیشرفته رتبه بندی وب ، می توانید میزان استفاده از متن را در یک صفحه وب تجزیه و تحلیل کنید. با استفاده از آن در مهمترین صفحات رقبای خود ، می توانید ارزشمندترین کلمات کلیدی او را نیز کشف کنید.

    معمولاً کلمات کلیدی هدفمند به سرعت در صفحه عنوان وب ، برچسب عنوان ها ، متا توضیحات و متا کلمات کلیدی در وب سایت قرار می گیرند. اگر از میان این لیست ها عبور کنید ، عباراتی را که در پروژه خود ندارید ، مشخص می کنید ، فقط آنها را اضافه کنید و یک بروزرسانی دیگر را اجرا کنید

    پس از تعیین کلمات کلیدی شما و رقیب خود در حال رقابت برای آن هستید ، باید شروع به نظارت و مقایسه تکامل خود برای همه این شرایط کنید.

    یک گزینه عالی برای این گزارش رتبه بندی وب سایت – Evolution in Time است که به شما امکان می دهد نمودارهایی بکشید که همزمان تکامل وب سایت های مختلف را برای همان کلمه کلیدی نمایش دهد.

    چرا به روشی که انجام می دهید رتبه می دهید؟

    پس از مشخص شدن مشکل ، باید به سرعت راه حلی ارائه دهید. بنابراین ، از آنجا که دیگر وقت تلف کردن ندارید ، برای هر یک از کلمات کلیدی اقدام به اجرا کنید ، در این صورت تحت تأثیر قرار گرفتن قرار گرفته اید ، با ابزار Keyword Diffilityy یک چک کنید.

    راه حل

    شبکه رنگی نقاط قوت و ضعف وب سایت شما را برجسته می کند ، و این نشان می دهد آب و هوا مورد نیاز برای تنظیم بهینه سازی صفحه یا خارج از صفحه است.

    محتاط باشید!

    این نگرانی بسیار ناراحت کننده است که بخاطر هر یک از صدها کلمه کلیدی هدفمند ، یک رقیب جدید ممکن است به طور غیر منتظره به تصویر پرش کند. اما می توانید با استفاده از ابزار ساده “پیشنهاد رقبا” AWR ، خود را از این استرس رها کنید.

    استرس

    آنچه انجام می شود این است که تمام کلمات کلیدی پروژه خود را در اختیار داشته باشید و لیستی از وب سایت هایی را ببینید که در طاقچه شما دیدنی دارند.

    بنابراین می توانید همیشه کنترل محیط رقابتی خود را کنترل کنید.