امروزه ، راه اندازی مشاغل راه اندازی شده خود شما واقعاً ممکن و قابل دستیابی است. شرایط فعلی بازار برای کسانی که مایل به ایجاد نام در صنعت هستند بسیار جذاب است.

توجه کنید ، ممکن و قابل دستیابی به معنای آسان یا سریع نیست. در حقیقت ، صادقانه بگویم – بیشتر مبتدیان معاصر تمایل به شکست دارند. به بیان دقیق تر ، ۹۰٪ از راه اندازی ها شکست می خورند ، در حالی که ۱۰٪ موفق بسیار موفق می شوند.

آیا این شما را ترساند؟ خوب باید!

شما می بینید … امروزه افراد ۱۳ ساله در بازار دیجیتال استاد می شوند. مهارت های آنها (مهم نیست که چه هستند) به محصولات و مشاغل تبدیل می شوند.

دیجیتال

این رقابت شدید می شود و این چیزی است که باید همیشه در خاطر داشته باشید. راه اندازی امروز راه اندازی می تواند انتخاب بسیار بهتری نسبت به راه اندازی آن در فردا باشد!

ویکتور لارسن ، متخصص بازاریابی دیجیتال در AssignmentMasters اظهار داشت: “راه اندازی تجارت امروز آسان است زیرا به اطلاعات و منابع نامحدود دسترسی پیدا می کنید. از طرف دیگر ، اوضاع به دلیل کمبود اطلاعات با کیفیت سخت تر می شوند. “

اینترنت مانند اقیانوس بزرگی است که از آن فقط ۱۰٪ ماهی احتیاج دارید. این معمولاً درصد از اطلاعات و منابعی با کیفیت است که شما در طول تلاشهای تحقیق خود جستجو می کنید.

آنچه در ۱۰٪ از راه اندازی ها برای موفقیت انجام می شود وجود دارد

راه اندازی های موفق همیشه ارزش بزرگی را ارائه می دهند. ارزشی که از محصولات یا خدمات آنها حاصل می شود به استراتژی های تبلیغی بستگی دارد. بنابراین برای شروع کار ، باید حاوی یک پیشنهاد با کیفیت و نتایج بازاریابی خوب باشد.

یافتن راهبردهای تبلیغی مناسب برای مشاغل شخصی شما می تواند بسیار دشوار باشد. بودجه ممکن است تنگ باشد ، و به نظر نمی رسد تلاش های شما پس انداز شود. چه کار میکنی؟

خوب ، طبق اطلاعات CB ، ۲۹٪ از استارتاپ ها به دلیل کمبود بودجه شکست می خورند. آنها یا آن را در مبارزات انتخاباتی اشتباه بازاریابی مصرف می کنند ، یا آنها صرفاً از پس پول برمی آیند.

وقت و تلاش خود را روی بازاریابی کارآمد متمرکز کنید

در صورتی که تازه استارتاپ خود را راه اندازی کرده اید ، خوب است که قبل از شروع راه اندازی ، خودتان را آموزش می دهید. برای بهبود شانس موفقیت خود ، باید از استراتژی های مناسب تبلیغی استفاده کنید.

دانستن و برنامه ریزی آنچه باید انجام دهید همیشه مهم است ، زیرا در طول راه زمان زیادی را برای شما صرفه جویی می کند. نه تنها این ، بلکه این شکست را نیز به دور از شغل خود نگه می دارد.

برنامه ریزی

در اینجا استراتژی های اصلی ارتقاء استارتاپ که باید جزئی از برنامه بازاریابی شما باشند:

     

  1. بازاریابی محتوا
  2. بازاریابی محتوا
     

  3. بازاریابی رسانه های اجتماعی
  4.  

  5. بازاریابی سئو
  6.  

  7. بازاریابی پست الکترونیکی

نکته این است که … به منظور افزایش شانس سیل در پروژه راه اندازی خود با پیروان و مشتریان ، باید این استراتژی های تبلیغاتی را در یک استراتژی کاملاً جامع ترکیب کنید.

در طول پست امروز ، ما چگونگی ارتباط هر یک از این استراتژی ها با یکدیگر را بررسی خواهیم کرد.

علاوه بر این ، شما همچنین بینش های مفیدی خواهید دید که می تواند منجر به ایده های قوی برای شروع شما شود. توجه جدی داشته باشید و لطفا حداقل نیمی از آنچه در اینجا یاد می گیرید اعمال کنید.

ایده

بازاریابی محتوا

اگر وارد بازاریابی آنلاین می شوید ، احتمالاً جمله “محتوای پادشاه است” را درک کرده اید. و صادقانه بگویم ، من هم معتقدم که محتوای در واقع پادشاه است. چرا؟

از سال ۲۰۰۶ ، مفهوم بازاریابی درون ورودی توجه زیادی را به خود جلب کرده است. بازاریابان شروع به تغییر رویکرد بازاریابی خود کردند.

اگر در گذشته آنها با تبلیغات ، تبلیغات و اساساً بازاریابی تهاجمی مردم را بمباران می کردند – امروز ، همه نوع شرکت ها در حال انتخاب “بازاریابی آموزشی” هستند که شامل آموزش چشم انداز و انتظار برای فروش بعدی می شود.

این در اصل به معنای “بازاریابی محتوا” است: به مخاطبان خود آموزش دهید تا توجه و اعتماد آنها را جلب کنید. هنگامی که شما از طریق اطلاعات ، ضمن اینکه هدف بازاریابی خود را نیز در نظر می گیرید ، ارزش خود را تأمین می کنید ، بر چشم انداز اقدام به توصیه های خود تأثیر می گذارد.

اما من گول می زنم …

بازاریابی محتوا اساساً با رسانه های اجتماعی ، SEO و همچنین بازاریابی پست الکترونیکی مرتبط است. اینها بخشهای این پست و بهترین استراتژیهای تبلیغاتی است که باید برای شروع کار خود از آن استفاده کنید.

در اینجا روش هایی وجود دارد که می توانید ضمن تمرکز روی محتوا ، این پنج را با هم ترکیب کنید:

     

  • مقالات شما باید در محبوب ترین شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود. (محتوا + رسانه اجتماعی)
  •  

  • ارسال های وبلاگ شما باید به شکلی دوستانه با سئو ایجاد شود ، بنابراین می توانید از ترافیک ارگانیک استفاده کنید. (محتوا + SEO)
  •  

  • استراتژی بازاریابی محتوای شما نباید به طرز تهاجمی بفروشد. درعوض ، به شما این امکان را می دهد تا رابطه نزدیک تری با آینده خود ایجاد کنید و حفظ کنید. به همین دلیل است که باید آنها را متقاعد کنید تا در لیست نامه الکترونیکی خود ثبت نام کنند.
  •  

  • اگر تصمیم دارید که برای تبلیغات پولی بروید ، می توانید با انتخاب مکان مناسب برای تردد پرداخت شده خود ، آن را با سایر استراتژی ها سازگار کنید. این انتخاب شما است که آیا شمااو را به سمت تشویقی هدایت کنید (بنابراین وی برای دریافت آن ثبت نام می کند) یا مستقیماً به صفحه فروش

بازاریابی رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی ابزاری استراتژیک است که بسیار خوب در خدمت بازاریابان هوشمند است. بیشتر افراد وقت خود را در شبکه های رسانه های اجتماعی می گذرانند. مکالمه ، عکس ها ، فیلم ها ، محتوا … شما آن را نامگذاری می کنید!

رسانه های اجتماعی می توانند یک ماین طلای برای صاحبان مشاغل و بازاریابان مانند ما باشند. این شبکه ها به ما امکان می دهند تا از طریق “بدنه” آنها ، نام تجاری خود را توسعه دهیم. صفحه پروفایل (مهم نیست چه شبکه خاصی باشد) ارائه نام تجاری شما است.

اشتراک گذاری ، صدای جیر جیر ، پینینگ ، لایک و غیره … این روشهای توزیع قدرتمندی هستند که به ما امکان می دهند فعالیتهای بازاریابی محتوای خود را با سهولت بیشتری انجام دهیم. تمام اطلاعات آموزشی شما توزیع می کنید منجر به آگاهی بیشتر از برند و موفقیت در راه اندازی می شود.

تأثیر گذاران در رسانه های اجتماعی نیز هنگام راه اندازی استارت باید در ذهن شما باشند. چه کس دیگری محصولات شما را بهتر از “افراد مشهور” تبلیغ می کند؟

منظور از معروف من با صدها هزار دنبال کننده است. هرچند که می تواند کمتر باشد و به همان اندازه مؤثر باشد. شما می توانید با افزایش محبوبیت تأثیرگذار ، توجه صدها مشتری علاقه مند را جلب کنید.

سیگنال های اجتماعی (لایک ، اشتراک گذاری ، توییت ، پین) نیز در رتبه بندی موتورهای جستجوگر وب سایت شما تأثیر می گذارند. صفحات شما را بالاتر می کند ، بنابراین ترافیک ارگانیک تری خواهید داشت.

همچنین ، با استفاده از کانالهای مختلف رسانه های اجتماعی ، می توانید با رهبران مختلف صنعت و بازرگانان همفکر پیدا و ارتباط برقرار کنید. روابط ایجاد کنید و استارتاپ خود را به سطح بعدی ببرید.

بازاریابی سئو

سئو هرگز نمی میرد ، و همیشه مرتبط خواهد بود. اگر مشاغلی را شروع می کنید ، به دنبال یک بازار هستید. شما همچنین به دنبال راه های خاص برای جلب توجه مشتریان احتمالی خود هستید.

هدفمندترین ترافیک از طریق موتورهای جستجو صورت می گیرد. دلیل آن آشکار است …

وقتی افراد به طور خاص از طریق گوگل به جستجوی پاسخ می پردازند ، بدیهی است که آنها به چیزی احتیاج دارند. این می تواند مشکلی باشد که آنها باید برطرف کنند یا نیاز دیگری را که می خواهند برآورده کنند. اگر نام و شرح کسب و کار شما جلوی چشمان آنها آمده است ، شما پیروز شدید.

مشکلی

امروز ، برای اینکه در SERP ها رتبه بالایی داشته باشید ، به محتوای خوب نیاز دارید. این باید به بهترین شکل ممکن به سبکی برای محتوای سبک دوستانه بهینه سازی شود.

بهینه سازی SEO در صفحه شما باید بی عیب و نقص باشد. هیچ پیوند شکسته ، برچسب های خوب و همه چیز با وضعیت “سلامتی” وب سایت شما وجود ندارد.

آیا شما می خواهید به رتبه حتی بالاتر؟ به دنبال Backlink های با اقتدار بالا باشید! شما می توانید آنها را از طریق شبکه و ارسال مهمان به طور عمده بدست آورید. می توانید مطالب باکیفیت را به وب سایت های معتبر درون طاقچه خود ارسال کنید. اگر آنها بپذیرند ، آنها چند پیوند را که به وب سایت شما منتقل می شوند ، رها می کنند.

Backlink

این به معنی رتبه بندی SEO و ترافیک مستقیم است. و آخر اینکه ، همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم ، رتبه بندی شما قطعاً تحت تأثیر حضور در رسانه های اجتماعی شما است. در صورت توزیع مقالات شما و علاقه زیادی به آن ، موتورهای جستجو متوجه آن می شوند و آن را به عنوان اهمیت در نظر می گیرند.

فراموش نکنید که به معیارهای خود توجه کنید. شما همیشه باید ترافیک خود را پیگیری کنید تا در مسیر درست بمانید. وقتی مشکلات را می بینید ، اقدامات لازم را انجام می دهید و کمپین را بهینه می کنید.

مشکلات

بازاریابی ایمیل

اگر کسی از من بپرسد بزرگترین اشتباهی که من برای اولین بار مرتکب شدم ، جواب بسیار ساده است. من یک لیست نامه الکترونیکی برای تجارت خود ایجاد نکردم. به نظر می رسید خیلی زیاد ، محتوا زیاد است ، تلاش زیادی. شما می توانید تصور کنید که چقدر اشتباه معلوم شد …

استارتاپ من شکست خورد من به منظور ایجاد فروش مناسب ، بازدید کنندگان کافی را جذب نکردم و هیچ بانک اطلاعاتی مشترکین برای گفتگو نداشتم. بعداً فهمیدم که “پول در لیست است” و من از آن زمان تاکنون این کار را ادامه دادم.

قبل از راه اندازی کمپین های بازاریابی خود باید شروع به ایجاد لیست نامه الکترونیکی کنید. چرا؟ زیرا هر شخصی که به وب سایت شما می آید طی چند دقیقه – برای همیشه از بین می رود – برای همیشه!

اما اگر چیزی به آنها بدهید و از آنها بخواهید که مدت طولانی تر بمانند (به لیست نامه الکترونیکی خود بپیوندید) ، این یک پیروزی است. همیشه لیست ایمیل خود را قبل از راه اندازی بزرگ بسازید.

از طریق بازاریابی محتوا ، می توانید تعداد زیادی از مشترکین پست الکترونیکی را بدست آورید. برای اینکه مردم بخواهند برای کسب اطلاعات بیشتر مشترک شوند ، از پست های وبلاگ خود استفاده کنید. وعده اطلاعات اختصاصی برای کسانی که به خبرنامه اختصاصی می پیوندند. آنها خواهند آمد.

کارآمدترین قیف های فروش با استفاده از بازاریابی پست الکترونیکی انجام می شود. به این دلیل است که وقتی شخصی به طور مکرر نامه های الکترونیکی شما را می خواند ، آن شخص قطعاً به آنچه شما باید ارائه دهید علاقه مند است.

از نظر مشاوره یا محصولات ، مشترکین نامه الکترونیکی شما بیش از آنچه رقبای شما انجام می دهند به شما اعتماد خواهند کرد – زیرا او پیروان وفادار شماست نه آنها.

نتیجه گیری

وقتی موفقیت در استارتاپ ها به دست می آید ، هیچ کس نمی تواند آن را برای شما تضمین کند. در عوض ، این همان چیزی است که به شما قول می دهم – اگر شما هستیدیادگیری تارت و تمرین دقیق این استراتژی ها ، شما با پای راست شروع می کنید.

استارتاپ های موفق کاملاً به نتایج کمپین های بازاریابی آنها بستگی دارد. اگر کسی نیست که از شگفتی که شما ایجاد کرده اید ، شاهد باشد ، چه کاربردی دارد؟

این پنج استراتژی اصلی تبلیغ را به بهترین روش ممکن ترکیب کنید و پیچ و خمهایی را به تجارت خود اضافه کنید. حالا شما راز دارید. توسعه مبارک!