هر سئو از ابزارهای مختلفی برای پیگیری عملکرد خود استفاده می کند و تاکنون همه ما ابزارهای کاربردی را می شناسیم: گوگل PageSpeed ​​Insights ، Moz، HubSpot، AWR، Ahrefs، Majestic سئو، گوگل Webmaster Tools، Linkdex و غیره

اما از چه ابزاری برای نظارت بر نتایج خود در بینگ استفاده می کنید؟

در حالی که بینگ در مقایسه با گوگل هنوز هم یک پخش کننده کوچک محسوب می شود ، ابزارهای بینگ هنوز هم می تواند برای افزایش ترافیک جستجوی شما و کیفیت هر دو موتور فوق العاده مفید باشد.

در این پست می خواهم چندین ویژگی را که در گوگل Webmaster Tools در دسترس نیستند ، اما در Bing Webmaster Tools در دسترس شما هستند ، از طریق شما قدم بزنم. نسخه Bing به وب مسترها در سراسر جهان کمک می کند تا از عملکرد سایتهای خود در موتور جستجوی بینگ اطلاعاتی کسب کنند.

صفحات متصل شده

دور شوید: تمام شبکه های اجتماعی خود را به صفحات متصل اضافه کنید تا عملکرد جستجوی آنها را ردیابی کنید!

نمایه اکسپلورر

می توانم تصور کنم که تاکنون مکانی را که توسعه دهندگان شما در دو سال پیش در آن کار کرده اند فراموش کرده اید. اما اگر این زیر دامنه ها یا زیرپوشه ها هنوز توسط موتورهای جستجو نمایه می شوند چه می شود؟ آنها می توانند شما را در معرض مطالب تکراری زیادی قرار دهند ، درست است؟

Index Explorer می تواند به شما در یافتن این مکان های قدیمی کمک کند. این ویژگی مرور کلی از زیر دامنه ها ، زیر پوشه ها و پرونده هایی را که ربات بینگ از زمان شروع خزیدن صفحات شما پیدا کرده است ، در اختیار شما قرار می دهد. استفاده از Index Explorer یک روش عالی برای آشکار کردن مناطقی است که شما نمی خواهید بات بینگ برای شناسایی دیگر ، که باعث می شود بودجه خزیدن صرفه جویی شود ، بنابراین می توانید به bot Bing در صفحات مهم تر توجه کنید.

از بین بردن: یک پوشه قدیمی را گم کردید ، از Index Explorer استفاده کنید تا آنچه را که در گذشته Bing در مورد ساختار شما پیدا کرده است استفاده کنید.

< GEO-Targeting</

دور شوید : آیا محتوای خود را در هر پوشه زیر هدف قرار می دهید؟ برای سرعت بخشیدن به این فرآیند از Geo-Targeting در Bing Webmaster Tools استفاده کنید.

پیش نمایش صفحه

از بین بردن: یک تصویر کثیف در بینگ دارید؟ آن را با پیش نمایش صفحه به روز کنید.

API</

API یک راه عالی برای صادر کردن تعداد زیادی از داده های موجود از Bing Webmaster Tools است. حتی با جدیدترین نسخه گوگل WMT API ، اطلاعات زیادی هنوز در دسترس نیست.

چه کسی نمی خواهد بتواند اطلاعات مربوط به اصطلاحات جستجو و تنظیمات خزیدن او را مستقیماً از API صادر کند؟ می دانم که خواهم بود! اما این همه چیز نیست؛ API BWT همچنین حجم جستجوی شما را در مورد کلمات کلیدی که ترافیک دریافت خواهید کرد ، در اختیار شما قرار می دهد. این اطلاعات ابزاری مفیدی برای سایت شما است و دیگر نمی توانید به راحتی از گوگل (در مقیاس) بازیابی کنید.

TLDR؛ ویژگی های Tools Bm Webmaster Tools: Geo-targetting ، صفحات متصل ، صفحه فهرست قبلی و صفحه پیش نمایش ویژگی های اضافی برتر از GWT هستند و به شما کمک می کنند تا از عملکرد خود در بینگ بهترین بهره را ببرید.

چگونه می توانید از ویژگی های موجود در Bing Webmaster Tools به نفع خود استفاده کنید؟ نظر دهید یا یک ایمیل را برای توصیف مورد استفاده کامل خود به من شلیک کنید!