پنل پیامکی چیست؟ انتخاب بهترین پنل SMS

پنل پیامکی چیست؟

اگر بخواهید در مقیاس بالا مثلا برای تمام افراد در منطقه 11 تهران پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، قطعا نمی‌توانید یک گوشی موبایل دستتان بگیرید و پیامک بفرستید چون شماره موبایل افراد را ندارید و نمیدانم شما در جریان هستید یا نه اما اگر روزانه با موبایلتان بیشتر از 1000 پیامک ارسال کنید سیمکارت شما مسدود می‌شود بنابرین اگر بخواهید به 100 هزار نفر پیامک ارسال کنید حدودا 3 ماه طول می‌کشد تا به کل شماره‌‌ها پیامک ارسال کنید. (به فرض اینکه شما بانک شماره موبایل را داشته باشید.)

پنل پیامکی به شما کمک می‌کند تا بتوانید با سرعت بالا و در مقیاس زیاد پیامک انبوه ارسال کنید و احتمالا برای شما جالب است اگر بدانید که دیگر نیازی نیست شماره موبایل ها را خودتان جمع‌آوری کنید، در سامانه پیام کوتاه بانک شماره موبایل ها جمع‌آوری و طبقه بندی شده است و شما فقط با انتخاب نوع دسته‌بندی می‌توانید به مخاطبتان مورد نظرتان پیامک ارسال کنید.

سامانه پیامک چگونه کار می‌کند؟

سامانه پیام کوتاه، یک نرم افزار تحت وب است که شما از طریق مرورگر (گوگل کروم، فایرفاکس) یا اپلیکیشن موبایل با نام کاربری و کلمه عبور وارد سامانه پیامکی ‌می‌شوید و به صورت انبوه (یا حتی تکی) و به شیوه‌های مختلف پیامک ارسال کنید، که در ادامه در مورد روش‌های مختلف برای ارسال پیامک صحبت می‌کنیم، اگر در مورد نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی اطلاعی ندارید پیشنهاد می‌کنیم مقاله چگونه پیامک تبلیغاتی بفرستم را مطالعه کنید.

اجازه دهید برای آنکه مقاله طولانی و خسته کننده نباشد، روش‌های مختلف ارسال پیامک را معرفی می‌کنیم، شما روی هرکدام که کلیک کنید ما یک مقاله کامل و مفصل در مورد شیوه ارسال پیامک نوشته‌ایم.

  • ارسال پیامک براساس نقشه گوگل
  • ارسال پیامک از بر اساس کدپستی
  • ارسال پیامک سن و جنسیت
  • ارسال پیامک bts
  • ارسال پیامک به دفترچه تلفن
  • ارسال پیامک از طریق فایل اکسل
  • و…

شما با خرید پنل اس ام اس می‌توانید به تمام این امکانات برای ارسال پیامک دسترسی داشته باشید.

کاربرد‌های پنل پیامک فقط به قابلیت‌های ارسال پیامک تبلیغاتی برای جذب مخاطب محدود نمی‌شود، با پنل پیامکی می‌توانید از مشتری نگهداری کنید تا همیشه مشتری شما باقی بماند و نسبت به شعارهای تبلیغاتی رقیب شما بی‌تفاوت باشد.

می‌توانید از قابلیت ارسال خودکار پیامک تبریک تولد در سامانه پیامکی استفاده کنید و تاریخ تولد مشتریانتان را وارد سامانه پیام کوتاه کنید تا پنل اس ام اس به‌صورت اتوماتیک متن تبریک تولد مشتریان شما را ارسال کند، تبریک تولد برای همه جذاب است هرکسی در روز تولدش مدام گوشی موبایلش را چک می‌کند چه کسی به یاد من بوده است و چه کسی روز تولد مرا یادش است و چگونه لطفش را جبران کنم، بیایید با ارسال یک پیامک تبریک تولد که برای ما هزینه زیادی ندارد مشتری را خوشحال کنیم و در ذهن مشتری ماندگار شویم!

یکی دیگر از نوشته های سایت :   صفر تا صد نمای کرتین وال ساختمان

آیا سامانه پیام کوتاه باعث افزایش فروش می شود؟

بعد از اینکه متوجه شدید پنل اس ام اس چیست، شاید برای شما این سوال پیش بیایید با تمام خوبی‌ها و امکانات پنل اس ام اس آیا سامانه پیامکی برای من مفید است؟ می‌تواند درامد من را افزایش دهد؟ این سوال مهم و جذابی است ما قبلا یک مقاله در مورد کاربرد سامانه پیامک در ارگان‌ها نوشته بودیم.

همانطور که تاکنون متوجه شده‌اید یکی از راه‌های افزایش سریع فروش استفاده از پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی است و چون افراد روزانه چندین مرتبه موبایلشان را چک می‌کنند به سرعت می‌توانید پیام تبلیغاتی را اطلاع رسانی کنید و جالب است که هزینه اطلاع رسانی پیامکی بسیار مقرن به صرفه است. حتی اگر قصد ارسال پیامک تبلیغاتی را نداشته باشید تهیه پنل اس ام اس به شما کمک می‌کند یک بانک جامع از شماره موبایل مشتریانتان داشته باشید و در مناست‌های مختلف از طریق پنل پیامکی به مشتریان سابق پیامک ارسال کنید و با مشتریانتان در ارتباط باشید.

پنل اس ام اس فقط برای تبلیغات است؟

با توجه به توضیحاتی که در بالا نوشتیم، شاید شما هم تصور کنید که پنل اس ام اس فقط برای تبلیغات است، درست است بخش عمده‌ای از کاربرد سامانه پیامکی برای تبلیغات است اما در کنار تبلیغات و بانک شماره موبایل موجود، پنل اس ام اس کاربردهای دیگری هم می‌تواند داشته باشد.

مثلا شاید برای شما جالب باشد در بعضی از فروشگاه‌ها زمانی که فاکتور شما صادر می‌شود یک پیامک برای شما ارسال می‌شود و از خرید شما تشکر می‌کنند، برای انجام این کار نیازی به برنامه نویسی پیچیده یا آپولو هوا کردن نیست، کافی است نرم افزار حسابداری را به پنل اس ام اس متصل نمایید. تا بعد از ثبت فاکتور به‌صورت خودکار برای مشتری پیامک ارسال شود.

در سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها استفاده از پنل اس ام اس برای ارسال کد اعتبارسنجی پیامکی متداول‌تر است، همین پیامک‌هایی که به عنوان ارسال پیامک کدفعال سازی به گوشی شما ارسال می‌شود و شما می‌بایست در اپلیکیشن یا وب‌سایت وارد نمایید به ارسال پیامک از طریق وب سرویس معروف است و از طریق پنل پیامک به‌صورت اتوماتیک ارسال می‌شود.

همچنین می‌توانید از سامانه پیامک به عنوان ابزاری برای قرعه کشی پیامکی، صندوق پیشنهادات و انتقادات و نظرسنجی پیامکی استفاده نمایید.

Author: مازیار