دستگاه ازن ساز خانگی

 

ویژگی های دستگاه ازن ساز خانگی

ازن ساز خانگی علاوه بر محبوبت زیادی که امروز توانسته بخاطر حذف انگل ها و میکروب ها در بازار پیدا کند باعث عقیم شدن تخم انگل و مهمتر از آن از بین بردن میکروارگانیسم هایی که دربرابر سایر ضدعفونی کنند ها مانند وایتکس و کلر مقاومت می‌کنند، می‌شود.

  • کیفیت بالای محصول
  • بدنه محکم و ضدضربه
  • مقاوم در برابر نور و گرمای
  • طول عمر بالا
  • نداشتن هزینه مصرفی
  • بدون نیاز به تعمیر و نگهداری

کاربردهای دستگاه ازن ساز خانگی

امروز از دستگاه ازن در بسیاری از مکان ها استفاده می شود، همچنین در صنایع مختلف مانند صنایع لبی و غذایی، صنایع دامپروری و مرغداری، صنعت کشاورزی و گلخانه های، در منازل و محل کار برای برطرف کردن بوهای نامطبوع محیط و استریل و ضدعفونی هوا و آب استفاده های فراوانی از این محصول می شود. از مهمترین کاربردهای دستگاه ازن ساز خانگی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. ضدعفونی میوه و سبزیجات
  2. ضدعفونی و انگل زدایی حبوبات
  3. حذف بو سیگار یا قلیان در منزل
  4. از بین بردن بوی فاضلاب در آب
  5. پاک کردن بوی پخت و پز در منزل
  6. ضدعفونی سبزیجات و میوه جات
  7. انگل زدایی و میکروب زدایی انواع گوشت قرمز و سفید
  8. استفاده در مدارس و کلاس های درسی

ضدعفونی و گندزدایی با ازن ساز خانگی

ژنراتورهای ازن یا دستگاه ازن ساز خانگی مجموعه ای از تصفیه کننده هوا یا آب را تشکیل می‌دهند که برای مقابله با بوها و مهار میکروب ها، کپک ها و انگل ها در محیط های مختلف کاری و مسکونی و صنعتی استفاده می‌شوند. دستگاه های تولید ازن همچنین برای لطیف کردن هوا در کلاس های درس می‌تواند بهترین گزینه برای آموزشگاه ها و مدارس برای خنثی نمودن بوی بد محیط باشد.

  • گارانتی 1 ساله
  • خدمات پس از فروش 10 ساله

ازن از هوا به دست می‌آید و به عنوان یک ماده ضدعفونی کننده قدرتمند قادر به از بین بردن بوی هوای نامطلوب و تصفیه آب در مبارزه با تکثیر باکتری ها، قارچ ها و ویروس ها است و محافظ خوبی در برابر بیماری و عفونت می‌باشد.

یکی دیگر از نوشته های سایت :   سینک گرانیتی یا سینک استیل ؟

ازن گازی بسیار واکنشگر است که هنگامیکه اکسیژن (O2) با انرژی الکتریکی یا اشعه ماوراء بنفش در تعامل است تولید می‌شود و مولکول های اکسیژن سه اتمی (O3) تولید می‌کند. این ماده یک ماده ضدعفونی کننده “سبز” و پایدار است که با عنوان اکسیژن فعال شناخته می شود و 3000 برابر قوی تر از سفید کننده ها یا ضدعفونی کننده های سنتی (مانند هیپوکلرید سدیم) می‌باشد.

قیمت دستگاه اوزون ساز

اصولا  قیمت سیستم های ضدعفونی کننده هوا و آب با توجه به امکانات و کیفیت قطعات آن قیمت گذاری می‌شوند، طول عمر و خراب نشدن آن یکی از مهمترین فاکتورهای اصلی در قیمت گذاری دستگاه اوزون ساز است. اخیرا مدتی است با گسترش و همه گیری ویروس کرونا فروش دستگاه ضدعفونی کننده اوزون از رونق به نسبت مناسبی برخوردار شده ولی متاسفانه برخی بدلیل نداشتن تجربه اقدام به تولید این گونه دستگاه ها کرده اند که متاسفانه کیفیت خوبی ندارند و پس از مدت کوتاهی خراب شده و یا دیگر ازون تولید نمی‌کنند.

به دلایلی که در بالا به آن پرداختیم، عدم کنترل و دفع بیماری ها از زمان برداشت محصول تا زمانیکه به دست مصرف کننده میرسد و وجود برخی انگل ها یا کرم ها درون میوه‌ها و سبزیها، با ورود آنها به منازل احتمال رشد و تکثیر میکروب ها و انگل ها بوسیله تخمک گذاری در محیط های بسته و کناره های آشپزخانه ها بسیار زیاد است. از این روی، استفاده از دستگاه ازن ساز خانگی دوکاره ( هم برای ضدعفونی آب ، میوه ها و سبزیجات و هم برای ضدعفونی و گندزدایی هوای داخل منزل ) کاربرد فرآوانی دارد و اگر تا بحال آنرا تهیه نکرده اید توصیه می‌کنیم حتما برای یکبار از این دستگاه فوق‌العاده استفاده کنید تا نتایج مثبت آنرا در کوتاهترین زمان ممکن مشاهده بفرمایید.

 

دستگاه ازن ساز خانگی

Author: مازیار