آن چه که باید در مورد فرکانس های شفابخش و اثربخشی آن ها بر زندگی بدانید

در هر حالتی به فرمان خداوند کلیه کائنات و تمامی موجودات عالم اعم از جاندار و غیرجاندار دارای جنبش می باشند که در علم به این جنبش، ارتعاش گفته می شود. در واقع از یک صندلی گرفته تا یک تکه کاغذ و یا سنگ روی زمین از نوسانی دائمی برخوردار هستند و هر یک بسته به نوع خود دارای نوسانی خاص و متفاوت از دیگری می باشند. اجرام بزرگ کهکشانی نیز از این قائده مستثنی نیستند. کلیه سلول های زنده از انسان گرفته تا انگل قادر به تولید ارتعاشاتی با فرکانس هایی بالا و نیز انتشار آن ها می باشند و علاوه بر آن پاسخ دهی به ارتعاشاتی با فرکانس های گوناگون از منابع خارجی نیز توسط آن ها امکان پذیر است.
براساس نظریه ریسمان، جهان فیزیکی ساخته شده از ارتعاشات صوتی است و گویی تمامی کائنات حاصل یک گیتار عظیم کیهانی می باشند و این گیتار در نقطه ای نامعلوم از کیهان دائماً نواخته می شود. اگر چه این موضوع کمی عجیب و دور از باور می رسد اما تاکنون دانشمندان بزرگی مانند استفن هاوکینگ این نظریه را تأییده نموده اند.
در صورت پایین بودن نت C در صدای شخصی می توان احتمال داد که در بدن او عنصر روی نیز دارای مقدار کمی است. در اکتاو دوام فرکانس نت C معادل 65/40 سیکل در ثانیه یا هرتز می باشد و گفتنی است که عنصر روی نیز دارای وزن اتمی معادل 65/37 است. از این رو بر اثر شنیدن فرکانس روی، سلول های بدن قادر به دریافت این ارتعاشات بوده و به آسانی در زمان خوردن مواد غذایی از عهده جذب عنصر روی برمی آیند.
بدن انسان را می توان سمفونی از اصوات در نظر گرفت که در آن فرکانس هر عضو، هر چاکرا، هر استخوان، هر بافت و هر سلولی دارای میزان و شدت خاصی می باشد که در نهایت این فرکانس های با هم ترکیب شده و یک صدای خاص و متحدد به وجود خواهد آمد. انسان جزو دریافت کنندگان و ارسال کنندگان زنده ارتعاشات هستند تا با استفاده از این فرکانس ها اجسام را نیز به ارتعاش در آورده و همچنین سیستم های زنده گوناگون را شفابخشی و بازسازی نمایند.
در شماره می/ژوئن 1997 روزنامه لیدینگ ایج11 سخنی از کیج فریک به مضمون زیر به چاپ رسید:
“فرکانس هر سلول مختص به خود آن است و زمانی که از راه تکنولوژی انسان به منظور ایجاد هماهنگی فرصتی را در اختیار سلول قرار می دهد سلول قادر به انتخاب آن فرکانس و بازگشت به حالت ایده آل خود خواهد بود و در واقع مجدد موفق به بازیابی حالت انرژی خود می گردد. با اعمال این تکنولوژی، به نوعی هر سلول از نظر هوش و ذات تحت تأثیر قرار گرفته و می توان هر سلول را هولوگرامی از کل بدن دانست. در حقیقات فناوری ارتعاش زمینه ساز تشدید سلولی جنبش های مهم و بنیادی است که چندان مورد توجه قرار گرفته نمی شود.”
امروزه اپ رادیواستیلو از روی فرکانس های کیهانی، اقدام به شبیه سازی فرکانس های کیهانی و یا بسامدهای تخصصی نموده، که این فرکانس ها برای تمامی سنین و به صورت کاملا آنلاین در اختیار افراد قرار گرفته و می توان برای تست آن از دستورالعمل ها کمک گرفت.
ایموتو 13 به خوبی ثابت نموده که صوت سبب تغییر ساختار مولوکولی آب می شود. با این وجود صوت حتی قادر به تغییر سطح آگاهی و معنوی نیز می باشد. در تعداد زیادی از تمدن های باستانی و فرهنگ های بومی مدرن از دیرباز صوت به عنوان راهی برای درمان و دستیابی به سطوح بالاتری از آگاهی و معنوی شناخته شده است. در بسیاری از فناوری ها و تکنولوژی ها نیز صوت ابزاری برای به وجود آوردن تغییرات دانسته می شود. یکی از متداول ترین موارد استفاده از صوت را می توان به منظور آرامش بخشی و مدیتیشن دانست. از موزیک و ریتمی دلنشین می توان جهت کاهش استرس و آگاهی تیمی بهره برد.
فرکانس های ویژه ای وجود داشته که تأثیر آن ها بر ذهن و بدن انسان بی نظیر است؛ از بین آن می توان به فرکانس 432 و 528 اشاره نمود. فرکانس 528 که از آن با عنوان صدای معجزه یاد می شود ساختار ژنتیکی و DNA را بهبود می بخشد و برای اولین بار در سال 2010 توسط آقای جان هاچینسون از ونکوور کانادا (الکترومغناطیس شناس) به همراه دیگر فرکانس ها به منظور تصفیه آب آلوده مورد استفاده قرار گرفت. فرکانس 432 نیز به نام فرکانس VIRTUS A شناخته می شود. این فرکانس تنظیم شده با ریاضیات، سازگاری بالایی با طبیعت داشته و موسیقی که با این فرکانس تنظیم شده باشد را می توان دارای خاصیت شفادهندگی دانست چرا که طبق ریاضیات تنظیم شده این فرکانس از سوی طبیعت به منظور بازسازی خود مورد استفاده قرار می گیرد. فرکانس 432 و 528 هرتز هر دو نت های برخی از موزیک های الهی گونه می باشند که اثر شفادهندگی آن ها بر روی ذهن و روح اثبات شده است تا جایی که کلیه آهنگسازان معروفی چون شوپان، باخ و موتزارت در ساخت شاهکارهای هنری خود از فرکانس های 432 هرتز بهره می گیرند. البته پس از آن فرکانس ها به 440 هرتز تغییر پیدا نمودند. اثر و شخصیت هر فرکانس خاص و منحصر به فرد خود آن است و با استفاده از فرکانس 396 می توان غم و اندازه را به شادی و لذت تبدیل نمود و حس گناه را از ذهن آدمی دور ساخت. تأثیر فرکانس 417 در پاکسازی زخم های روحی و روانی فوق العاده است و می توان به کمک آن در فرد تغییرات مثبتی را به وجود آورد.
فرکانس 528 حکم فرکانس طبیعی زمین را دارد. با استفاده از این فرکانس ها امکان بازسازی ساختار ژن ها وجود داشته و می توان در زندگی دگرگونی و معجزه ایجاد نمود. فرکانس 638 بهبود دهنده روابط و به وجود آورنده عشق و صبر است، با فرکانس 741 می توان حس نزدیکی بیشتری به خدا داشت و قدرت خداوند را بیشتر حس نمود و به پاکسازی سلول های سمی کمک نمود. با بهره گیری از فرکانس 852 هرتز می توان به بیداری درونی دست یافت و به سمت معنویات حرکت کرد. به کمک فرکانس 963 هرتز امکان بازگشت روح به تنظیمات اولیه و اصلی خود و نیز اتصال به نور و یا خدا وجود داشته و به طور معمول با این فرکانس ها می توان ذهن و روح را بهبود بخشید.
به طور کلی نظام هستی از جنس نور، فرکانس و همچنین انرژی و آگاهی می باشد. به نوعی پیوند بسیار نزدیک این عناصر باعث شده که تقریباً راهی برای جدا کردن آن ها وجود نداشته باشد.
با کمی توجه و تأمل در محیط پیرامون خود می توان فرکانس های نامرئی بسیاری را حس کرد که اطلاعاتی را به صورت رمزگذاری شده در خود نگه داشته اند. در واقع این موضوع به منزله احاطه شدن جسم روح انسان توسط نور، اطلاعات، انرژی و آگاهی است. یا بهتر است این گونه گفت که انسان موجود آگاهی می باشد که از یک جسم برخوردار بوده و بدن او متشکل از طیف نوری است که به شکل گرانشی سازمان داده شده و سرشار از انرژی می باشد. انسان همچون یک تلفن همراه، رادیو و یا یک رسیور مدام فرکانس هایی را دریافت و ارسال می کند و دائماً در حال حمل سیگنال های مختلف است. اکنون فرض کنید که در حالت مراقبه امکان کنترل این امواج برای شما وجود داشت و می توانستید بسته به فضای پیرامون این مراکز انرژی به سیستم عامل آن ها نفوذ پیدا کنید و و ذهن خود را متمرکز آن ها نمایید چه اتفاقی رخ می داد؟ در واقع هاله انرژی که بدن شما را احاطه کرده توسط امواج دریافت شده از بیرون و نیز امواج صادر شده از سوی شما دچار تغییراتی مثبت و منفی می گردد. منظور از هاله در واقع همان میدان انرژی مغناطیسی می باشد که بدن انسان را همچون تخم مرغی در برگرفته و به واسطه تصویربرداری هاله و با توجه به لکه های آن می توان متوجه بیمارهای جسمی فرد در نواحی مختلف شد. مغر انسان ضمن آن که به خوبی قادر به درک تغییرات صوتی ایجاد شده در محیط پیرامون خود می باشد به راحتی می تواند به ارزش و یا عدم ارزش پردازش این تغییرات به عنوان اطلاعات جدید پی ببرد. در واقع این مسئله است که باعث شده برای مثال زنگ خوردن تلفن همکار شما و یا شنیدن صدای خنده از طرف دیگر دفتر نظر شما را به خود جلب کرده و باعث برهم خوردن تمرکز شما شود. از این رو به کمک نویزی که دارای اثر پوشانندگی صداهای محیط اطراف هتسند می توان تمرکز خود را در هر شرایطی حفظ نمود.
نویز سفید را می توان راهی برای مطالعه بهتر دانست. چنانچه امتحانات پایان ترم شما نزدیک است یا قصد شرکت در یک امتحان ورودی را دارید نویز سفید می تواند به کمک شما بیاید. طی بررسی های انجام شده از سوی دانشمندان کالج لندن بر روی اسکن های MRI افراد قرار گرفته در معرض نویز سفید اثبات شده است که با شنیدن نویز سفید می توان بازسازی تصویر را بهبود بخشید.
نویز صورتی را می توان دارویی مؤثر برای افرادی که درگیری مشکل بی خوابی هستند و الگوی خواب آن ها دچار اختلال شده دانست. تحقیق دانشمندان دانشگاه نورث وسترن به این نتیجه رسیده که می توان الگوی خواب را با گوش کردن به نویز صورتی بهبود بخشید. طی تحقیقات این دانشمندان و مطالعه آن ها بر اثربخشی نویز صورتی بر روی خواب افراد مسن با گوش دادن به نویز صورتی ضمن عمیق تر شدن خواب، متوسط امتیاز این افراد در تست های حافظه نیز با افزایش سه برابری رو به رو شد. کلیه مواد زنده و غیرزنده از تحرک و فرکانس ویژه ای برخوردار می باشند که ضمن تاثیرپذیری از فرکانس های دیگر، خود نیز بر روی سایر فرکانس های تاثیر خواهند گذاشت.
هر سلول زنده فرکانس منحصر به فرد خود را داشته و پاسخگوی فرکانس های اعمالی است، در حالی که فرکانس هایی با عدم تعادل و توازن با بافت زنده سبب بیماری می گردند. ولی با کمک ابزارهای درمان فرکانسی می توان پیش از آن که این عدم توازن ها سبب بیماری گردند اقدام به اصلاح آن ها کرد. این ابزارها به نوعی برای روش های درمان مدرن حکم یک مکمل را داشته و فاقد هر گونه عوارض جانبی هستند.

یکی دیگر از نوشته های سایت :   راهنمای خرید ماشین ظرفشویی بوش

Author: مازیار