بهترین عاشقانه های فیلیمویی

سال که نو می‌شود غیر از تازه کردن دیدارها با اقوام و دوستان، تماشای سریال‌های نوروزی می‌تواند بهترین سرگرمی برای پر کردن اوقات فراغت باشد. البته در شرایط کنونی که با بیماری کرونا درگیریم و بسیاری از شهرها و استان‌ها از پذیرش مهمان‌های نوروزی منع شده‌اند بهترین کار برای پیشگیری از ابتلا به بیماری، صرف نظر کردن از سفر و ماندن در خانه و تماشای سریال‌های جذابی است که دست اندرکاران تهیه آن، در شرایط فعلی زحمت زیادی برای تهیه این سریال‌ها کشیده‌اند. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی دو مورد از سریال‌های نوروزی مانند می‌خواهم زنده بمانم و مردم معمولی که از شبکه خانگی فیلیمو پخش می‌شود بپردازیم، تا بتوانید کمی با داستان آشنا شده و در صورت علاقمندی از طریق تماشای آنلاین فیلم و سریال، از شبکه فیلیمو دنبال نمایید. اما پیشتر لازم است با پلتفرم فیلیمو آشنا شوید.

فیلیمو چیست؟

فیلیمو در واقع یکی از اولین سامانه‌های پخش فیلم و سریال های ایرانی و خارجی درخواستی یا همان VOD است که فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرده و با توجه به بررسی رتبه‌بندی الکسا این سایت چهاردهمین سایت پربازدید در ایران به شمار می‌آید. فیلیمو تا امروز توانسته بهترین فیلم‌ها و سریال‌های سینمای ایران و جهان را با دوبله فارسی و یا با زیرنویس در اختیار کاربران قرار دهد. برای تماشای آنلاین فیلم و سریال ‌های فیلیمو لازم است حتما به اینترنت دسترسی داشته باشید، فیلیمو نیز این ویژگی را فراهم کرده است که هنگام پخش فیلم و سریال کیفیت را با سرعت اینترنت هماهنگ کرده و کمک می‌کند تا شما در حین تماشای برنامه مورد نظر خود دچار قطع و وصلی و پایین آمدن کیفیت نشوید.

از دیگر مزایای تماشای آنلاین فیلم و سریال از فیلیمو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • می‌توانید در زمانی که به اینترنت دسترسی دارید و یا سرعت اینترنت شما خوب است سریال و فیلم دلخواه‌تان را دانلود کنید و سپس به تماشای آن بپردازید.
  • برای مشترکان فیلیمو که از اینترنت همراه اول و یا ایرانسل و همچنین اینترنت های ADSL استفاده می‌کنند، مصرف اینترنت به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.
  • فیلم‌های خارجی دارای سانسور هستند بنابراین کودکان و نوجوانان به راحتی می‌توانند از این سامانه استفاده کنند.

سریال می‌خواهم زنده بمانم

 

یکی از سریال‌های نوروزی و جدیدی که از شبکه خانگی فیلیمو پخش می‌شود و کاربران می‌توانند به صورت آنلاین آن را تماشا کنند سریال می خواهم زنده بمانم است که اولین قسمت آن 4 اسفند سال 99 برای پخش آماده شد و روی سامانه فیلیمو قرار گرفت. بنابراین در سال جدید نیز می‌توانید هر هفته دوشنبه‌ها شاهد پخش قسمت جدید آن باشید و از تماشای سریال می‌خواهم زنده بمانم لذت ببرید و خودتان را در روزهای عید سرگرم نمایید. این سریال به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته تولید شده است. در این سریال بازیگران خوبی مانند حامد بهداد، سحر دولتشاهی، مهران احمدی، بهاره کیان افشار، آزاده صمدی، پدرام شریفی، علی شادمان، آناهیتا درگاهی، عزت الله مهرآوران، ناهید مسلمی، مائده طهماسبی، بیژن بنفشه خواه بابک کریمی و افسانه چهره آزاد و .. هنرمندان دیگر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

یکی دیگر از نوشته های سایت :   طراحی کابینت آشپزخانه کوچک به سبک امروزی

داستان سریال می‌خواهم زنده بمانم با نشان دادن رابطه عاشقانه هما حقی( سحر دولتشاهی) با نامزدش ( پدرام شریفی) آغاز می‌شود. اما ناگهان با اتهامی که به پدر هما وارد می‌شود، روند داستان تغییر می‌کند و باید از اینجا به بعد شاهد اتفاقاتی باشیم که در پس یک ماجرای قاچاق مواد مخدر رخ می‌دهد. سریال می‌خواهم زنده بمانم به گونه‌ای ساخته و پرداخته شده که توانسته از همان قسمت اول بیننده را درگیر و علاقمند به همراهی نماید. بنابراین شما هم اگر علاقمند به دیدن این نوع سریال‌ها هستید، می‌توانید از طریق فیلیمو پلتفرم تماشای آنلاین فیلم و سریال، مجموعه می‌خواهم زنده بمانم را دنبال نمایید.

داستان انیمیشن دیرین دیرین

دیرین دیرین نام یک مجموعه پویانمایی ایرانی در ژانر طنز است که با کارگردانی و تصویرگری علی درخشی است که به مشکلات اجتماعی و اقتصادی و زیست محیطی می پردازد اولین قسمت این مجموعه مسافرت های نوروزی بود. این مجموعه نخستین بار در نوروز ۹۴ منتشر شد و سریال آن در سال 99 از طریق فیلیمو پخش شد. محمدرضا علیمردانی گویندگی تمام قسمت ها و شخصیت های این انیمیشن را تا کنون بر عهده داشته است فقط در قسمت های رپچه لیدا مومنی همراه محمدرضا علیمردانی گویندگی می کند.

 

درباره کارتون دیرین دیرین

سریال دیرین دیرین به کارگردانی علی درخشی در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر انیمیشن و کمدی می‌باشد. .

این پویانمایی به کارگردانی علی درخشی و تهیه کنندگی عبدالحسین و محمد ابوالحسنی به سراغ موضوعات و مشکلات اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی رفته است و محمد رضا علیمردانی دوبلور، خواننده و بازیگر با سابقه صداپیشگی ٢٣ شخصیت این سریال چون راوی، وی، قرمزانی، قهوانی، اینیوعه و … را برعهده دارد.

همچنین نظرات ثبت شده در پلتفرم فیلیمو و رفتار شناسی کاربران نشان از استقبال مردم از سریال‌‏های تک موضوعی با مدت زمان کوتاه دارد و مجموعه دیرین دیرین نیز در ۵۰ قسمت ٢٠ دقیقه‏‌ای ساخته شده و حالا با پخش دو قسمت ابتدایی خود مورد توجه و رضایت مخاطبان قرار گرفته است.

 

Author: مازیار