دانلود پایان نامه

داده است که خلاف آن بدین معناست که شرکت اصلاً در استراتژی بازاریابی سبز با ترکیب ارزیابی شده توسط شمولیت شدید در بازاریابی سبز شرکت نداشته است. این پنج مقوله به دقت دلالت بازاریابی سبز تمام شرکت‌های مطالعه شده را ارزیابی می‌کنند که در ادامه به آنها اشاره می شود.
مخالفت:
در این مقوله رهبران و مدیران ایده‌ی وجودهر نوع پیامد زیست‌محیطی را رد می‌کنند. آنها فکر نمی‌کنند که مشکلی واقعی برای جامعه با آلوده کردن یا اتخاذ رفتار بد برای محیط‌زیست وجود دارد. آنها می‌توانند با این ایده مخالف باشند بر این مبنا که آنها گاهی اوقات می‌توانند دشمنی مشخصی برای افراد دفاع کننده و ادعا کننده مشکلات محیطی نشان دهند. تشخیص این رفتار ساده است زیرا که به عنوان مثال هیچ تحقیقی برای تولید محصولات کم‌آلاینده‌تر انجام نخواهد شد.
حمایت:
در این مقوله ما می‌توانیم اشاره کنیم که شرکت بیشتر در مورد مشکلات زیست‌محیطی و توسعه پایدار شیوه‌ای مثبت و مرتبط است. در واقع، طرفداران حمایت از صنایع داخلی، توسعه پایدار را به عنوان تهدیدی برای شرکت می‌یابند و از این رو رفتار دفاعی برای مقابله با آن اتخاذ می‌کنند. این شرکت‌ها را می‌توان با انجام اعمالی نظیر اعمال نفوذ برای مخالفت یا کندسازی قوانین جدید طرفداری کننده از کاهش آلودگی با ارائه مسئولیت‌های بیشتر به شرکت‌ها برای حمایت محیط‌زیست تشخیص داد.

 
 
اجتماعی‌سازی:
اجتماعی‌سازی به وسیله شرکتی طبقه‌بندی می‌شود که مشکلات اجتماعی، زیست‌محیطی و اخلاقی را تشخیص می‌دهد. حداقل ما می‌توانیم به دلالت اول شرکت اشاره کنیم که به صورت تعامل داوطلبانه برای سود عمومی به منظور حصول تصویری از «شهروند مناسب» پدیدار می‌شود. این اعمال ممکن است مشارکت در زندگی محلی یا هر فعالیت فرهنگی یا انسان‌دوستی دیگر باشند.

دانلود پایان نامه
برای دانلود متن کامل پایان نامه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه ، پروپوزال ،سمینار مقطع کارشناسی ، ارشد و دکتری در موضوعات مختلف با فرمت ورد می توانید به سایت  ۷۷u.ir  مراجعه نمایید
رشته مدیریت همه موضوعات و گرایش ها : صنعتی ، دولتی ، MBA ، مالی ، بازاریابی (تبلیغات – برند – مصرف کننده -مشتری ،نظام کیفیت فراگیر ، بازرگانی بین الملل ، صادرات و واردات ، اجرایی ، کارآفرینی ، بیمه ، تحول ، فناوری اطلاعات ، مدیریت دانش ،استراتژیک ، سیستم های اطلاعاتی ، مدیریت منابع انسانی و افزایش بهره وری کارکنان سازمان

مطلب مشابه :  دانلود پایان نامه رشته مدیریت در موردمدل پذیرش فناوری

در این سایت مجموعه بسیار بزرگی از مقالات و پایان نامه ها با منابع و ماخذ کامل درج شده که قسمتی از آنها به صورت رایگان و بقیه برای فروش و دانلود درج شده اند

همکاری:
مدیران پیامدهای توسعه پایدار را به عنوان یک پیامد حرفه‌ای در نظر می‌گیرند و حداقل ایده‌ی مسئولیت اجتماعی و محیطی را می‌پذیرند. با این حال آنها در همین زمان موقعیتی از مذاکره و سهمی از مسئولیت‌ها با بازیگران دیگر مثل کشور یا جمع‌گرایان منطقه‌ای اتخاذ می‌کنند. آنها همچنین اتخاذ مسئولیت حداقل بخشی از هزینه‌های این تطبیق‌ها با مسئولیت‌های گسترده‌تر را به آنها اعلام می‌کنند.
ترکیب:
پیامدهای توسعه پایدار به عنوان خطرات توصیف کننده حالت اقتصاد و ساختار بازارها مطرح می‌شوند. به معنای تلاش ویژه‌ای از شرکت در برنامه‌ریزی استراتژی و تطبیق روش‌ها و فرایندها می‌باشد. کارایی در پیامد توسعه پایدار همانند یک چالش پدیدار می‌شود؛ چالشی که برای برآورده‌سازی ضرورت‌های مصرف کننده جدید مرتبط با این پیامد زیست‌محیطی، اجباری می‌باشد. این استراتژی از ترکیب نیز برای شرکت به منظور حفظ رقابت خود در آینده مهم است.

بخش دوم: پیشینه تحقیق
۳-۲- پیشینه و تاریخچه بازاریابی سبز

دسته بندی : پایان نامه مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید